Brzo domace pecivo za hamburgere :)

By CHERRY BLOSSOM - 02:52

Juče i danas sam pokušavala da "ulovim" vrijeme da po danu fotografišem neke proizvede za koje sam imala namjeru pisati recenziju, ali nije mi se dalo,a bez fotografija ne zelim da objavljujem post,jer od same priče ništa nema, bez dokaza haha :) Odlučih da u ovom postu napišem recept za pecivo koje me je oduševilo (jer pecivo sam uslikala :D ) Recept je sa coolinarike,mislim da ko god voli da kuha,zna i za coolinariku :D Nije težak i brz je,ali ću ja u detalje pisati da bi i neko ko nikad nije kuhao mogao ovo pripremiti :D


  Potrebno vam je: 
* 1 čaša tople vode (mjera će biti čaša od 250 ml) 
* 1/3 čaše ulja 
* 2 kašičice suhog kvasca 
* 1/4 čaše šećera 
* 1 i po kašičica soli 
* 1 jaje 
* 3 i po čaše brašna 

 1.U jednu posudu pomješajte vodu,kvasac,šećer,ulje i ostavite na toplo mjesto oko 10 min. 

2 .U veću posudu pomješajte brašno i sol, i dodajte jedno jaje. 

 3 .Nakon 10 min dodajte i smjesu kvasca, vode,ulja i šećera i mijesite dok ne postane ujednačena smjesa,ali ne mjesite predugo da ne bude pretvrda, nego mjesite do trenutka kada je tijesto povezano. Onda to tijesto podijelite na više kuglica. Imajte na umu da ce tijesto tokom pečenja narasti ,tako da ako želite da bude predebelo, te kuglice koje napravite,malo "spljoštite",da tako kažem. 

4. U odgovarajuću tepsiju ili kalup stavite papir za pečenje,a ako vam nije pri ruci onda jednostavno pouljite i pospite malo brašna po tepsiji :D pa onda redajte kuglice jednu do druge ali ih ne stišćite jednu uz drugu baš iz razloga što će narasti.Umutite jedno jaje,radi boje i premažite svaku kuglicu, a možete po njima posuti i susam ili bilo šta što vam naumpadne. Ostavite i njih tako 10 min na toplo mjesto da narastu i prekrijte krpom. 

5. Upalite pećnicu na 200 stepeni. I nakon što su odstojale 10 min ubacite kuglice u rernu i pecite dok ne porumene. Pečene su kad su zlatne boje,ali ja volim da su mi malo tamnije,kao smeđkaste,pa ih pečem do te boje.
  Nadam se da ćete se usuditi probati i da će vam se svidjeti. :D

 sa susamom i bez njega  :)




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari