Caught in a moment. #1

By CHERRY BLOSSOM - 12:00

Kada shvatiš da upravo ovaj momenat koji se sad dešava je nepovratan i ne možeš ga dobiti natrag,počneš cijeniti svaki trenutak,dan-život.
Upravo tim trenucima uhvaćenim,zamrznutim zauvijek,bavi se fotografija.
 Zato sam zavoljela fotografiju,i zato cijenim kada vidim fotografiju bilo kakvu,ne mora biti umjetnički obrađena,može biti spontana,potpuno mutna-nije bitno,jer znam da je taj momenat,kakav god da je- zauvijek zabilježen.
Kažu također da,slika govori mnogo više od riječi,i upravo takvu priču-a bez ikakvih slova-nam donosi Instagram.
Kroz nečije fotografije saznajem šta ta osoba voli,čime se bavi,kakav joj je jutarnji/večernji ritual,koje knjige trenutno čita i još mnogo toga.
S toga vam ja danas predstavljam svoj prvi #instapost i svoj profil, u nadi da vas što više približim sebi,da me upoznate još više i da vas,ukoliko niste oprobali instagram,zainteresujem za istim.
Nisam se ograničila na predstavljanje jednog svog mjeseca na instagramu,jer je prvi post,ali planiram da post ovog tipa ubuduće pišem mjesečno-ili dok se nakupi fotografija.:D




     1.Prikaz Flormar ruža u nijansi cappucino 509 na mojim usnama.RECENZIJA OVDJE
     2. Avon planet spa maska sa acai bobicama čiju recenziju možete pogledati OVDJE  

     3. Rano jutro uz #Chickovnik i najbolju  #Franck kafu.
     4.Ljubičice probudile u meni želju za svim nijansama ljubičaste/lila boje :) tada omiljeni GR lak u boji lavande. RECENZIJA






      1. GR lak u boji lavande u kombinaciji sa Gabrini confetti lakom koje sam voljela u vrijeme proljeća
     2.Jedna motivacijska. Zaista,sitne navike i sitna djela koja čovjek ponavlja,čine ga takvim kakav jeste. Od nečega se mora početi kada želite nešto promjeniti,a životne navike ili svakodnevne sitnice vam se možda čine malima sad- ali jednoga dana ćete se okrenuti i shvatiti da ste upravo promjenom tih stvari,svoj život doveli do onog što ste htjeli.
     3. Presladak vintage prsten sa Golden Rose lakom u bebi roze ili žvaka nijansi :D
     4.Pet omiljenih lakova koje možete vidjeti  OVDJE  





     1. Najdraži početak dana uz svježi sokić, ovdje je čini mi se jagoda,ananas i narandža miks :D
     2. Moj prvi rad od Fimo mase(polimerne gline), preslatke jagoda naušnice. :)
     3. Farmasi true color ruž u nijansi 30 na mojim usnama,a usne otisnute na chickovniku :D RECENZIJA OVDJE
     4. Još jedne naušnice koje su mojih ruku djelo,narudžba za jednu djevojku :)






      1.Opet na usnama #flormar i capuccino lips :D
      2. Dragi i ja provodimo prelijep dan u prirodi,ništa draže
      3.Priroda i nas dvoje,opet
      4.Ja bacam kamenčiće a on hvata savršenu fotografiju :D





      1.Naušnice,još jedne koje sam ja pravila za divnu djevojku:D u jednoj od dražih mi boja smaragdno zelenoj.    
      2. Uživanje u životnim sitnicama,i prelijepom danu opet sa mužićem.
      3. Avon nutra effects pjena za čišćenje lica, koja me oduševila :D RECENZIJA OVDJE
      4. Moj prvi put u Zagrebu,šetnja gradom i ovaj park me je oduševio,prelijep je.


    1. Graz,Austria-volim ove građevine raznih izgleda i dezena,prelijep grad :)
    2. Jedna građevina u Švedskoj koja me odmah podsjetila na BARBIE kućicu- preslatka mi je
    3. Zalazak sunca na moru u Geteborgu :)
    4. Tjoloholm castle- veličanstvena građevina,na prelijepoj lokaciji,još ljepše uređena.


    1. Our time,cookies and tea :D i još jedna draža boja koja dominira- ljubičasta
    2. Catching the sun :)
    3. Ne volim ljude koji jedno govore a drugo rade,niti ljude koji samo jezikom rade a nikako ne               djeluju
    4. Essence barely there na usnama :D RECENZIJA OVDJE



      1.Essence Barely There koji mi je bio najdraži ovog ljeta.
      2.Flower crown koje sam radila za kumu i djeveruše :)
      3.Prekrivna moć GR korektora kojeg sam skoro potrošila i koji me je oduševio. RECENZIJA 
      4. Jedne elegantne a jednostavne naušnice, opet u mojoj izradi.

     Eto,nadam se da vam se svidio dio sadržaja mog insta-profila i mali dio mog života.
Sa strane ovog bloga imate moj instagram profil i kliknite tu ako želite da me pratite.
Ako me već pratite,svakako napišite svoj profil da vas zapratim (ako već nisam).

* Da li se vama instagram dopada? :*

  • Share:

You Might Also Like

10 komentari

  1. Moj favorit je 4. kolaž, predivna je svaka slika. Baš se vidi da si uživala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan je bio definitivno za pamćenje :) Ko ne bi uživao sa voljenom osobom u prelijepoj prirodi? hehe :)

      Delete
  2. Prelepe fotografije! :) Mindjuše su me očarale, svaka čast! :)

    ReplyDelete
  3. Fokte su predobre, svaka čast! Flormar ruž predivan! Također ga imam u identičnoj nijansi.☺️

    ReplyDelete