02

~Flormar Full Coverage korektor ~

By CHERRY BLOSSOM - 12:51

Kada bi me neko pitao,koji je to proizvod bez kojeg ja jedino ne bih mogla,to bi definitivno bio korektor. Volim prirodnost,svaku svoju manu prihvatim,jedino što ne mogu da prihvatim i da ostavim tako kako jeste-jesu podočnjaci. I kada nemam trun šminke na ostatku lica,korektor na podočnjacima je tu,obavezan.

Dosta sam korektora isprobala,ali uvijek sam u potrazi za novim,pa tako kada sam na blogu kod Ene Arkona make up and more, pročitala recenziju za ovaj korektor,morala sam ga isprobati,da vidim da li će mene oduševiti kao nju :)
Ja sam svoj naručila na stranici  Makeup Arena, 


Nijansa koju sam naručila je 02,iz razloga što mi je na slici na stranici djelovala kao nijansa sa žutim podtonom,ni presvijetla ni pretamna. I tu sam se zeznula,što nisam potražila swatcheve na netu.
Nijansa 02 je svijetla nijansa-Ivory,za mene presvijetla,sa malo rozog podtona,i isprva sam mislila da sam pogriješila,da sam uzela presvijetao korektor za mene sa pogrešnim podtonom,no međutim ta nijansa mi odlično posvijetli područje ispod očiju,a ta mrvica rozog podtona se na koži ne primjeti.
Evo kako izgledaju ove nijanse prikazane na makeupareni:
Korektor dolazi u maloj crnoj,mat,plastičnoj ambalaži,sa malim ogledalcem,koje nažalost nema nikakvu svrhu. Ambalaža je,kao što možete vidjeti na gornjoj slici,zaštićena tako da smo sigurni da niko nije pipao korektor.
Ne otvara se tako lahko,tako da nema straha od otvaranja ako ga nosite sa sobom.


Korektor na prvu izgleda kao da se teško nanosi,i razmazuje,ali radi se o tome da koža zaista mora biti
veoma dobro pripremljena za ovaj korektor,i to sam sama iskusila,jer sam se zaletila čim sam ga dobila slikala ga  i odmah uzela da ga namažem bez da sam kožu pripremila,kremu stavila itd i tad mi se na prvu nije svidio ali kasnije sam kožu fino pripremila,nahranila i odlično je legao pogotovo preko nekog primera ili pudera.


Meni je najdraže da ovaj korektor nanosim prstima,da lagano utapkam i lagano izblendam sa malim prstom zato što je sa njim najmanji pritisak,a područje ispod očiju je najosjetljivije pa treba biti nježan.
Korektor ima dosta dobru prekrivnu moć,a kad sam ga nanosila na neke dijelove gdje su mi šire pore primjetila sam zaista,kao što kod Ene piše na blogu,da dobro dođe kao primer :D
Ponekad se uvlači u borice ,nekad ne,zavisi kakva mi je koža i kako sam ga nanijela al većinom se ne uvlači,i pravo osvježi kožu,divota jedna.
Ako vam se čini da se teško razmazuje,malo ga prvo zagrijte među prstima :)
I bez fiksiranja jako dugo stoji na koži bez micanja,haman pa čitav dan :D

Jako sam zadovoljna ovim korektorom,koji je još jedan proizvod jako kvalitetan,a jeftin,tako da se svakako isplati probati ga,a i da je skuplji vrijedio bi svake marke.
Jeste li ga probale?
Preporučite mi još neki :)




  • Share:

You Might Also Like

15 komentari

  1. Nisam koristila, mada dopada mi se kako izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još ljepše izgleda kada gledaš čitavo lice a ne samo ispod očiju :D isprobaj ga. Imaš moju preporuku.

      Delete
  2. Samo finu kremicu kupi za područje ispod očiju... ja obavezno stavim navečer Afroditinu kamilica kremicu (jer je masna poprilicno, a super nahrani kozu za sutra), a ujutru lagano samo predjem sa kremom ili serumom oko ociju.... :D e sad moras kupiti Aura correct je, jer je nesto najbolje za ispod ociju ikad i nema sanse u borice da se uvuce!!! :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam za tu Afroditinu da je pravo dobra, sutra mi jaranica donosi neku iz Avona ona radi s tim pa mi uvijek preporuči neku. :D ih imam ja od Aure pozamašnu wish listu. I još onu Rimmel kamuflažu što sam kod tebe vidjela :D :*

      Delete
  3. Imam taj korektor u nijansama 01 i 02. Odličan mi je! :D

    ReplyDelete
  4. Super, dobro mi je došla ova recenzija jer mi treba nešto slično za tamne podočnjake i za nesavršenosti po licu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš mi je drago da je nekome ova recenzija pomogla. Nisam se mnogo u ovom postu bazirala na nesavršenosti, pošto su mi podočnjaci glavni problem, ali i bubuljice i ostalo savršeno prekriva ako se već pojavi neka :D

      Delete
  5. Imam, ali sam naručivala online i u potpunosti fulala nijansu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam malkice fulala,svjetlije je nego moje lice ali taman posvijetli dio ispod očiju nekako svježije izgledam :)

      Delete
  6. Moram pogledati ovo, bas si me zainteresovala. Odlican post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam te zainteresovala. Hvala ti :* isprobaj,pa javi utiske :)

      Delete
  7. Moram pogledati ovo, bas si me zainteresovala. Odlican post.

    ReplyDelete
  8. Meni ove nijanse liče na bronzere, dok me treca podsjeca na roze rumenilo. Mislim da su pretamni za moj ten, no ukoliko budem imala priliko probat cu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaj uopšte nije taman,samo što malko na roze baca,ali to se ne primjeti na licu,barem nije kod mene :)

      Delete