~Room Decor Ideas/Ideje za dekoraciju sobe~DIY

By CHERRY BLOSSOM - 19:30

U zadnje vrijeme gdje god idem,u koji god tržni centar uđem,najviše pažnje mi plijene odjeljci sa dekorativnim predmetima,finim stvarima za kuću.
Većinom su to stvari koje znam da mogu napraviti i sama,i dok gledam neki predmet već razmišljam koji bi materijal za to trebao,i na koji način bih to napravila.
Kreativac  u meni se probudi :D
No međutim,postoje dani,kada se meni nešto pravi,radi mi se neki DIY projekat,ali mozak jednostavno zablokira.
Zato je tu moj najbolji prijatelj,kada mi nestane inspiracije,Pinterest.
Sada slijedi mnoogo slika :D Ideje koje sam preuzela sa pinteresta,lahke za uraditi,jeftine-a sa divnim krajnjim rezultatom.


Volite li vi DIY projekte?

Da li ste nešto od ideja koje slijede isprobale?
Gdje vi pronalazite svoju inspiraciju?




























  • Share:

You Might Also Like

16 komentari

  1. Ima dosta finih ideja. Probaću neku čim budem imala više vremena :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobaj :D Ne oduzimaju puno vremena,sigurna sam da ćeš uspjeti <3

      Delete
  2. Sveee je prelepooo! Bas i mi dala mnostvo ideja! :) Posebno mi se dopada ona teglica sa lisceem! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da sam te malko inspirisala :D Meni se sve dopada da ne znam odakle bih počela :D <3

      Delete
  3. Ideje su odlicne, bas interesantne. :D

    ReplyDelete
  4. Ideje su neverovatne draga <3
    Definitivno se bacam na posao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju :D samo naprijed <3

      Delete
  5. Ideje su odlične. Mada ja nisam toliko zagrejana za ovakve projekte,ali onima koji jesu mislim da će ovo poslužiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se ideje dopadaju :) Slažem se s tobon, definitivno će poslužiti :D

      Delete
  6. Ja ću sad pokušati napraviti ove životinje u tegli sa vodom i šljokicama, kontam imam šljokica ne znam gdje ću sa njima e idu u vodu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šalji sliku kad uradiš :D imam i ja haha šljokica stoje dvije godine pa baš mi ova iddha dobro došla :D

      Delete