~ empties no.3 ~

By CHERRY BLOSSOM - 14:31

Drage moje stigao je na red još jedan empties post.
U zadnje vrijeme dekorativu skroz slabo koristim,ali eto našlo se nešto i od toga u kanti za smeće :D
Gelovi za tuširanje,kreme,šamponi - to je skoro uvijek potrošeno,tako i ovaj put :D


Počet ću sa tuširalicama. 
Felce Azzurra je moja hg tuširalica godinama.
Toliko je nježna prema tijelu,toliko dobro miriše da mi dođe da sve perem sa njom.
Na tijelu ostaje dugo dugo,dugo.
Vjerujte mi na riječ,ko nije probao,trk u kupovinu,oduševit ćete se.

Flormar So Chic tuširalica dolazi u prelijepoj ambalaži,divna na oko.
Što se tiče mirisa skroz čudan miris,ja sam je koristila za brijanje nogu :D



Garnier Respons šampon sa brusnicom i arganovim uljem,odgovarao mi je,ništa čudno nisam primjetila što se  tiče kose niti išta neuobičajeno.

Garnier Ultra Doux dugo sam koristila ali mi je odjednom ova zadnja flašica šampona počela smetati kosi,užasno.
Operem kosu a ona sva ljepljiva kao da je nisam ni prala,fakat ne kontam do čega je,svaki put umjesto čiste kose,fine dobijem nešto sljepljeno,čak mi se i perut pojavila,a ja postadoh isfrustrirana.
Naravno nisam ga potrošila.
Kupila sam "obični" litarski šampon od Afrodite,koji sam i prije nekad koristila i sad sam sretna i zadovoljna :D

Što se tiče Avonovog regeneratora,miris je neodoljiv - jabuka i zadržava se na kosi dugo.
Njeguje solidno,al zbog mirisa bih ga opet kupila :D
I brzo se troši ko ima dugu i gustu kosu kao ja.


Avon krema nutra effects balance,pridružujem se zadovoljnim "mazačicama" ove kreme,krema je odlična,nemam zamjerke,za normalnu i masnu kožu savršena.

Avon Velvet Matte puder savršenstvo jedno.
Miris divan,baršunast ,nježan,taman fino i prekriva ono srednje prekrivanje,nema negativnih pojava,samo pozitivno :D Mana mu je što sam ga brzo potrošila :D Ja mislim oko 25km košta,vrijedi svake marke vala.
Ne zatvara pore,nema iritiacija,fino matira.Ma savršen,

Avon pjena za lice ostajem pri svemu što sam napisala u postu o ovoj pjeni.
Savršenstvo fakat.
Dok sam je koristila lice mi je bilo besprijekorno,čim sam prestala neke se akne pojavile.
Sporo se troši. Nakon nekoliko mjeseci još mi se nije potrošila
 nego se malkice promjenio miris,tako da sam prestala da je koristim.
Pretpostavljam da je istekao rok.Ali to nije mana,dugo mi je trajala vala.



šta ste vi trošile u zadnje vrijeme?

  • Share:

You Might Also Like

11 komentari

  1. Dobre proizvode si potrosila. Avon maska za kosu mi je primamljiva ali nikako da je narucim :)
    Super post :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ma nije nesto posebno maska,jedino ima dobar miris ali to mozemo i sa drugim stvarima postici npr imaju u Avonu sprejevi za kosu koji odlično mirišu :D

      Delete
  2. I ja cu uskoro ostati bez omiljenog mi Avonovog penastog pudera, koji je savrsenstvo :), a penu za ciscenje lica sam jos letos potrosila, fina je bila. Garnier Ultra Doux sampone ne koristim otkako mi je onaj sa aloja verom isusio kosu, muke sam imala da je oporavim. Felce Azzurra gelovi / kupke su neprevazidjeni :). Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja definitivno prestajem sa Garnierovim šamponima,sad sam se vratila na Afroditu.A ovaj puder zaista savršenstvo,drago mi je da dijelimo mišljenje :D

      Delete
  3. Slažem se za Ultra doux, ja sam imala velika očekivanja a ostala sam razočarana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao da su se nešto pokvarili,jer prije mi je ovaj šampon extra bio :) ma najbolje one najobičnije šampone koristiti i rahat si :D

      Delete
  4. NEMOJ TU LUXE BOCICU BACITI MOZES PROSITI SA NJOM PO DROGERIJAMA DA TI NASPU NEKOG XY PUDERA ILI NECEGA DA PROBAS KUCI!!! :D A I LIJEPA JE AMBALAZA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahah dobra si :D ambalaża je odlična,ove staklene treba fkt ostaviti i uvijek im se može naći namjena :D

      Delete
  5. Felce azura tusiralice su jako dobre, ja volim ona "malo veca" pakovanja :)
    Novi post, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/oriflame-delights-from-nature-cream-trio.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja inače veća pakovanja trošim no nije bilo u trgovini kad sam kupovala. svratit ću na blog :)

      Delete
  6. Ultra doux sam koristila neko vrijeme, al da ti iskreno kažem samo zbog mirisa. Nije da mi ne paše, ali niti mi pruža kosi sjaj nit je šta posebno temeljito očisti. Prešla sam na ljubičasti Syoss i od tad sam mu vjerna. :)

    ReplyDelete