Avon Mark. Gel shine lakovi za nokte

By CHERRY BLOSSOM - 11:28



Prije nekog vremena, Avon me je obradovao sa cijelom kolekcijom lakova. Sve nijanse su predivne i na dnevnoj bazi bih ih radi nosila sve odjednom kada bih mogla.
Iako je jesen već uveliko tu i kao neko pravilo je da se rada nose neke bordo,smeđe,tamne nijanse - kod mene to ne važi.
Pogotovo kada je stil i lični ukus u pitanju. Onda tu pravila ne postoje. Osjećaji su uglavnom to što mi pomogne da se odlučim šta to nosim na noktima,licu ili kakvu odjeću nosin danas.
Zajedno sa Gel Shine lakovima sam dobila i Nail art lakiće koji su predivni, pa ćete i njih vidjeti u današnjem postu.


I jedni i drugi lakovi dolaze u crnim kartonskim kutijicama, sa onim Mark. logom na koji smo već svi navikli.
Četkice kod Gel Shine lakova su one 'obične' da kažem, nisu one debele niti široke.. Ali meni je to ok. Bitna mi je pigmentacija koja je odlična. Sa jednim slojem dobijete boju kakvu vidite u bočici i to mi je najdraže, da ne moram lakirati 3 sloja da bih dobila konačno tu boju koja bi trebala da bude.
Trajnost lakova zavisi od nijanse do nijanse, ali dosta utiče i stanje naših noktiju kao i to da li smo tih dana posebno nešto držali ruke u vodi, i previše radili sa rukama. Ja recimo radim s nakitom, pravim nakit, i onda često zna da mi pukne nokat a pogotovo da se oguli lak za nokte. Ali to nije do laka, nego do situacije. Ipak, jedna srednja,prosječna dužina trajanja ovih lakova jeste 4-5 dana što je opet predobro.
Relativno brzo se i suše, valjda zato što je dovoljan jedan sloj pa to traje brže.
Na fotografijama je lak nalakiran u samo jednom sloju. Neke nijanse fale, ali njih sam poklonila u giveawayu, 2 ili 3 nijanse.. A ostale vidite na fotografijama ispod , na svakom noktiću je naziv nijanse tako da vam je lakše. Nadam se da će vam fotkice pomoći u odabiru nijanse koja vam se dopada.
Cijenu sada u katalogu ne znam, ali ako pogledate na Avon sajtu brošuru najnoviju, sigurna sam da ćete naći i cijenu :)

Pišite mi da li ste ih probali i koja vam je nijansa najdraža iz ove kolekcije? Da li kod vas važe pravila 'jesen-tamnije nijanse' ili ipak birate po osjećaju?


P.S znam da sam vas 'bombardovala' fotografijama, ali šta ću kad su tako fotogenični :D





  • Share:

You Might Also Like

0 komentari