Essence: Tropical Hand Mousse

By CHERRY BLOSSOM - 11:34


U zadnjem paketiću od Essence ,dobila sam i ovu kremicu za ruke. Mogu vam reći da sam je već potrošila, i odmah se bacila na pisanje recenzije.. 

Prvo ću reći da mi je ovo prvi put da se susrećem sa kremom za ruke u mus/pjena formi... i oduševljena sam.
Jako je praktična kremica, za nositi u torbi, a i za nanijeti u bilo kojem trenutku...
Odmah me po otvaranju kremice i pri prvom korištenju zapahnuo divan miris, onako na lubenice ili krastavice a to mi je najdraži miris kod krema,nekako osvježavajući.

I da, nisu mi kreme u zadnje vrijeme dovoljno dobre bile za ruke koje su previše suhe, a ova mi je bila dovoljno hidrirajuća... Brzo se upije, doduše mislim da je to individualno, meni su skroz suhe ruke pa onda brzo i upiju.

Svakome bih ovu kremicu definitivno preporučila,i mnogo mi se dopada ova inovacija u Essence ponudi :)

Kakve kreme za ruke vi najviše volite?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari