Čvrsti (kruti) šampon za kosu by Naturalno.ba.

By CHERRY BLOSSOM - 20:02

Većina nas je navikla na tečne šampone,a s obzirom na anketu provedenu na mom instagram storiju, tek mali broj vas je probao nešto drugačiji način pranja kose - čvrstim šamponom za kosu,dok većina nije.
E pa, sudeći po najnovijim trendovima, vrijeme je da probamo nešto drugo!



KOJA JE PREDNOST KRUTIH ŠAMPONA?

Kruti šamponi su šamponi u čvrstom stanju i nalaze se u obliku sapuna.
Iz mog istraživanja o ovoj vrsti šampona, razlika između krutog i tečnog šampona je u ekonomičnosti i sastavu. Kruti šamponi se mogu obogaćivati različitim biljnim uljima, maslacima, biljkama u prahu, proteinima i slično, a osim toga potpuno su iskoristivi, bez bespotrebnog trošenja proizvoda ,kao što je slučaj sa tečnim šamponima gdje jednostavno previše šampona izlijemo iz bočice. Također kruti šampon je moguće više puta iskoristiti , do 40 puta.


KOJI JE NAČIN UPOTREBE KRUTIH ŠAMPONA?
Sigurno se pitate : "Pa kako da koristimo kruti šampon? ". Priznajem, to je i meni bila nepoznanica, posebno ako imate dugu i gustu kosu. Da li će pjeniti,da li ću uspjeti nanijeti šampon na sva potrebna mjesta,općenito način upotrebe.
U suštini, kruti šamponi zbog svog sastava jako pjene,tako da ga protrljate po rukama kao sapun pa onda to nanesete na glavu, ili trljate šamponom direkt po glavi, što je po meni još lakše i bolje iskoristivo.




KOJI ŠAMPON SAM JA ISPROBALA?
Kada sam dobila poruku da isprobam jedan ovakav proizvod i kažem kakvo je moje mišljenje o njemu iskreno nisam znala šta je u pitanju i šta da očekujem.
Sada znamo šta je ustvari kruti ili čvrsti šampon,a ja sam jedan i isprobala,stoga dijelim svoje mišljenje s vama.  U pitanju je prirodni šampon proizveden u BiH, firme po imenu Naturalno.ba.
Oni u svojoj ponudi imaju 5 vrsta krutih šampona,kojeg ćete odabrati u zavisnosti od toga kakav tip kose imate.
Ja sam odabrala šampon za suhu i oštećenu kosu. Kosa mi nije toliko oštećena uopšte,ali je jako suha,sklona kovrdžanju i mršenju. Iz Naturalno.ba su odlučili da je šampon sa uljem pšeničnih klica i proteinima svile prava stvar za moj tip kose.

SASTAV ŠAMPONA:
Sastav šampona za suhu i oštećenu kosu: pjenila iz prirodnih izvora ( kokosovo ulje), ulje pšeničnih klica (hrani suhu kosu te obnavlja oštećenu, jača te tako može usporiti ispadanje), ulje noćurka ( još jedan saveznik u borbi protiv suhe kose, vraća kosi puni sjaj),shikakai prah (potiče iz indije a dobija se mljevenjem sušenih plodova biljke shikakai, čini kosu svilenkastom i mehkom, jača korijen, ograničava razvoj prhuti,olakšava raščešljavanje, prirodno bogat saponinima.
Proteini svile odlično hidratiziraju kosu te je zaglađuju što raščešljavanje čini lakišm, kosu štiti od vanjskih utjecaja) ), proteini riže također hidratiziraju kosu te joj daju snagu i volumen), phytoceratin ( sadrži aminokiseline slične onima od kojih je građena kosa te je tako jača. Također i hidratizira), sve začinjeno aromatičnim mirisom bosiljka.




          DA LI OVAKAV PROIZVOD FUNKCIONIŠE...?

Šampon sam dobila upakovan u papir,sa naljepnicom naprijed, na također ručno rađenoj drvenoj podlozi ,na kojoj bi šampon trebalo čuvati. Naturalno.ba kaže da je iskoristiv i do 40 puta.
Prvi prvom korišćenju sam se iznenadila koliko pjeni i koliko malo ga je u suštini potrebno natrljati da bi obuhvatio svu kosu,koliko god da je gusta,a vjerujte moja je baš baš gusta. Nisam istog trena primjetila veliku razliku,ali zato pri sljedećem jesam i to ogromnu. Dakle skroz sklupčane i zamršene dijelove kose uspjevam da raščešljam bez neke boli i pretjeranog truda,niti posebne četke. Kosa je mehka,svilena i lagana. Čak se i "naelektrisanost" dlake uveliko smanjila (razumjet će me žene koje imaju "frizzy hair"). Toliko je nježan pod rukom,da sam pomislila da bi njegovao čak i tijelo , sa velikom dozom hidratacije. Ulja u sastavu su definitivno primjetna i to čak i pri dodiru šampona,a efekat je itekako vidljiv na kosi. Miris je poseban,biljni, meni liči malo na cimet,ali samo malo.
Jedino što ću vas upozoriti,jeste da ovakav tip šampona čuvate u onim kutijicama za sapun, jer ako ga čuvate samo na drvenoj podlozi,brže se troši,jer u dodiru sa vodom se rastvara lagano i omekšava.
CIJENA: cijena je 13KM, no s obzirom da je prirodan,handmade a zaista radi svoj posao - cijena je još i niska. Što se mene tiče sve preporuke. 




NATURALNO.BA -PRIRODNA KOZMETIKA

Sve više i više se posvećujem njezi svoje kože prirodnim proizvodima , posebno volim isprobati proizvode koji su made in BiH, ručno rađeni.
Naturalno.ba je naziv stranice gdje možete naći sve prirodne i ručno rađene proizvode bez ikakve dodatne hemije u sastavu. Takav je i šampon kojeg sam ja isprobala, no to nije sve što možete naći na njihovoj facebook stranici. Prirodni dezodoransi,balzami,kreme su samo neki od njihovih proizvoda. Ukoliko vas zanima ostatak njihove ponude kliknite na ovaj link: NATURALNO.BA, na instagramu ćete ih također naći pod istim nazivom.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari