Pita od šljiva / recept

By CHERRY BLOSSOM - 20:10

Obzirom da je trenutno sezona šljiva,koje su jako zdrave i korisne za naš organizam, potrebno ih je uvrstiti što više u ishranu,jesti ih  na razne načine. Poznato je da konzumiranje šljiva pospješuje probavu,a one su još bogate C vitaminom, beta karotenom, vitaminom K,te vitaminima B i E. Od minerala sadrži fosfor,željezo,kalij,kalcij,bakar...Istraživanja pokazuju da jedna šljiva sadrži antioksidanasa koliko šaka borovnica,i to je još jedan razlog zašto ih trebamo jesti što više.
Ja volim šljive u svim oblicima,pa tako u toku cijele godine jedem suhe, a kada je sezona uživam u svježim. Ovoga puta želim s vama podijeliti recept za pitu od šljiva. Nije baš najzdraviji recept,obzirom da sadrži šećer, ali nisam mogla odoljeti da ne isprobam,a nakon što sam isprobala i da ne podijelim sa vama...




SASTOJCI:

Za tijesto će vam trebati:
125 gr brašna
1 prašak za pecivo
125 gr šećera
1 vanilin šećer
125 gr omekšalog maslaca
2 jaja

Nadjev: oko 500 grama šljiva koje ćete prepoloviti i izvadit im košpe


gornji dio tijesta/mrvičasto tijesto :
150 gr brašna
100 gr šećera
100 gr omekšalog maslaca

Također ovo sam pravila u kalupu promjera 26 do 28 cm koji ćete obložiti papirom za pećnicu,a rernu uključiti na 180° c.




POSTUPAK:
U posudu zamijesiti suhe sastojke ,zatim dodati omekšali maslac pa mijesiti ručno ili mikserom sa nastavcima za tijesto. Ako mijesite ručno mijesite malo duže dok masa ne postane kompaktna,po potrebi dodajte malo brašna.
Oklagijom razvaljajte tijesto,slobodno malo većeg promjera od promjera kalupa u kojem ćete peći,i stavite ga u pripremljeni kalup,poravnajte...Treba da bude obložen donji dio i sa strane kalupa,ukoliko bude viška slobodno odrežite i ostavite sa strane.

Poredajte šljive po tijestu...

Da bi napravili mrvičasto tijesto potrebno je pomiješati navedene sastojke i mikserom napraviti male mrvice koje ćete rasporediti preko nadjeva... Ostatak od donjeg tijesta možete skupiti,napraviti u malu lopticu tijesta i razvaljati pa isjeći na trakice i poredati odozgo preko mrvica, tako sam i ja uradila da ne bih bacala tijesto..

I to bi bilo to, možete služiti toplo ili hladno, garantujem da će isti dan nestati, barem je kod mene bilo tako,imala sam i goste i svi su tražili još :) 



  • Share:

You Might Also Like

3 komentari

  1. Odlican recept, cini se kao nesto sto bi mi se moglo dopasti :)
    Na mom blogu je giveaway pa ako zelis ucestvuj: xoniomaniax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. looks so good! i want to eat
    luxhairshop men wig
    thank you for your share

    ReplyDelete