Essence Glow Like a Mermaid highlighter

By CHERRY BLOSSOM - 01:42


Kada su nam na mail stigle slike novih Essence proizvoda, odmah sam ostala oduševljena ovim hajlajterom, njegovim izgledom. Predivni reljef, jednostavno pakovanje,nisam se uopšte pitala da li je proizvod jednako dobar kada se nanese na lice kao što i izgleda. 



Kod mene je nijansa 10 - forever mermaid.
Ja sam inače ljubiteljica sirena,i svog tog mermaid fazona..Od crtića,filmova pa nadalje. Nije ni čudo zašto mi se odmah dopao hajlajter.
Ja sam jedna od onih osoba koje njeguju ono dijete u sebi iako su odavno odrasle :)




Providna plastična ambalaža je pun pogodak uz ovo svo šarenilo, da je ambalaža imalo drugačija bilo bi to previše,ovako je odmjereno i divno.




Hajlajter traje par sati, sigurno nekih 4-5.
Ne trusi se, što mi se dopada,ne volim kada je ambalaža sva prljava i prašnjava nakon korištenja. 

Ako ste se pitali kakva je nijansa, da li je šareno, vjerovatno ću vas obradovat  činjenicom da je u pitanju jedna nijansa..Vidjet ćete na swatchu kakva. Meni su ovakve nijanse hajlajtera jedne od dražih..
Odlično se blenda :)



Sve u svemu hajlajter odličnog izgleda, i nimalo lošije funkcije..
Da li VI padate na lijepe ambalaže i lijepe reljefe kod rumenila,hajlajtera i sličnih proizvoda? Ja definitivno da.
I da nisam dobila ovaj proizvod od Essence-a ,definitivno bih ga kupila i sama.


Kisses,A.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari