Empties no1 :)

By CHERRY BLOSSOM - 02:41

Ćao drage moje :) Prije nego sam počela pisati blog,nisam ni pomislila da čuvam prazne ambalaže proizvoda koje sam koristila,ali evo ovih dana se desilo da sam nekako u isto vrijeme potrošila par proizvoda,i iako ih je malo odlučila sam da ih pokažem na blogu. Neke fotografije su mi se izbrisale, od tri proizvoda koja ću vam navest,ali ostale su neke gdje se ne vidi cijeli proizvod ali shvatit ćete koji su to :) Nažalost brže-bolje sam ambalaže bacila tako da nisam stigla ponovo slikati :)
 


Yves Rocher krema za sve tipove kože...
S obzirom da ja imam mješovitu kožu(suha-masna)ova krema mi najviše prija,jer nije premasna ni preteška,a koža je brzo upije. Miris mi se sviđa jer je nekako "čist",a ne parfemisan,moja koža na nekim djelovima počne da peče ukoliko se u kremi nalazi previše parfema,a ova krema upravo jako nježno djeluje na moju kožu i umiruje je. Čak je i muška strana kuće koristi,i ne može bez nje ,navukli smo se :) Ovoj kremi se uvijek vraćam i ne vjerujem da ću je u skorije vrijeme zamjeniti nekom drugom.Pakovanje je u plastičnoj ambalaži,ali jako slatko i čvrsto ,dođe 50 ml kreme,međutim sadržaj nigdje ne piše. Što se tiče cijene, košta negdje oko 20 km :)




 

Garnier šampon sa uljem avokada i shea puterom. Ovaj šampon je odličan za sve djevojke suhe i oštećene kose. Meni kosa nije toliko oštećena,koliko suha a ovaj šampon mi je dosta pomogao,kada feniram kosu primjetim da nije kao metla,(što inače jest) i lakše kosu ispravim. Kosa mi je suha,kovrdzava-valovita (zavisi kako kad) i kada je feniram nikad ne može biti potpuno prava nego baš nekako sva naelektrisana i napuhana,a dužim korištenjem ovog šampona sam postigla da mi je kosa zaista manje suha,i odmah je lakše fenirati i ispravljati što najčešće zimi i radim.


Avon Naturals losion od trešnje.
Miris me kupio. Volim ove cherry-berry mirise. Volim osjećaj koji daje koži,nekako nježan,svilenkast i koža ga brzo upija. Njeguje dovoljno s obzirom da mi je koža tijela normalna,ali miris brzo izlapi. Naravno ne moram ni spominjati ovo da 30 sato hidratacija ne traje,a ni miris. Tu su malko pretjerali,ali sve u svemu uživam u ovim Avonovim losionima pa im se to može i oprostiti :)


Garnier šampon od meda. Zabunom sam ga kupila ali se nisam pokajala.Ne pomaže mi koliko onaj sa avokadom,ali nekako mi je davao sjaj kosi i lepršavost,a miris je predobar. Mislim da ću ovakav balzam za kosu uzeti samo zbog mirisa,jer stvarno dugo ne izlazi iz kose :)

Olea gel za tuširanje kokos i vanila.
U Konzumu sam ga  vidjela i pomirisala i miris me oduševio,stvarno jak miris kokosa,prelijep. No međutim taj miris traje samo dok sam pod tušem i to tri sekunde,a imam nekakav osjećaj kao da nije ni dovoljno učinkovit,tako da sam pored njega koristila još jedan koji još uvijek koristim,a ovaj iskoristim tek onako,po nogama,po rukama čisto da mi miriše dok se kupam. I nekako je rijetke koinzistencije što mi je baš čudno,ni ne pjeni sad nešto aman... Uglavnom nemam ga namjeru više uzeti. 





  • Share:

You Might Also Like

0 komentari