Superpigmentovane sjene

By CHERRY BLOSSOM - 01:11

U predzadnjem postu sam spomenula Gabrini olovke za oči i usne i nekima sam od vas rekla kako  sam se oduševila sjenama iste marke koje su stvarno prejeftine,a dosta pigmentovane. Danas vam donosim recenziju Gabrini,Moda,Rapsodi sjena koje spadaju u isti cjenovni rang a toliko su pigmentovane da sam se ja iznenadila :D

Uz njih kao usporedba je tu i Manhattan Intense Effect  shadow koja je malo skuplja i "kvalitetnija" od njih. Što se tiče cijena, Gabrini sam platila samo 1 km, Moda sjenu 2 km, a Rapsodi 1,5 :) Da naglasim Rapsodi je još i sa šljokicama,i to nisu one koje su samo na površini,a koje nakon jednog puta nestaju :) Šljokice sam jedva uslikala ali uspjela sam na dvije fotografije :) Koliko su pigmentovane vidjet ćete na slikama .










Manhattan Intense Effect





Moda sjena br 315









Rapsodi br 18





Gabrini br 22




Swatch s lijeva na desno(Manhattan,Rapsodi,Gabrini,Moda)





Da li ste probale neke od ovih sjena?
<3


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari