THE VERSATILE BLOGGER AWARD TAG

By CHERRY BLOSSOM - 02:34






U posljednje vrijeme na blogovima kruži još jedan zanimljiv tag, THE VERSATILE BLOGGER AWARD TAG, u kojem blogerice otkrivaju 7 činjenica o sebi.
Mene je nominirala Ivana sa bloga It's Miss Ivana :), a evo mojih 7 činjenica.


1.Čitanje je nešto meni najdraže i nešto u čemu uživam,ako ne čitam knjigu,čitam ili neke zanimljive tekstove ili makar neki časopis.
2. Previše sam osjećajna/osjetljiva osoba i lahko me povrijediti,iako se nekad činim grubom,rastužim se za sekundu.
3.Temperamentna sam,brzo se naljutim(ali i odljutim) i nije mi problem reći što mislim čak i kada se radi o nekom ko bi trebao biti za mene autoritet,uvijek pokušavam izganjati neku pravdu haha :D
4.Uživam u svemu što je lijepo,pa tako volim da imam i lijepe rokovnike,lijepe detalje oko sebe,a najviše volim cvijeće i leptiriće :D
5.Volim biljke,čajeve,travke, dosta čitam o tome,razumijem se u  dosta toga vezano za bilje i smatram da nam pored biljaka ne treba niti jedan drugi lijek.
6.Previše sam iskrena,toliko da s nekim ljudima imam problem zbog toga.
7.Mrzim kada neko traži od tebe savjet,i rame za plakanje i onda nakon što si mu dao savjet i nakon što je taj neko rekao: "eh upravu si,neću te više greške pravit,poslušat ću te",ode i ponovo uradi istu stvar. I kada neko se samo žali na neki problem a ne radi ništa da bi to promjenio.


Vjerujem da nema blogerice koja nije uradila ovaj tag,tako da neću nikoga nominovati,ako neko nije uradio može u komentar :)




  • Share:

You Might Also Like

6 komentari

  1. Hej! Drago mi je što si odradila tag! :) Najviše se slažem za broj 7. užas :D i broj 4.-ako oko mene nije lijepa okolina (da je soba spremljena, šareni detalji oko mene, itd.) onda to nije to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakve bi mi ljubiteljice ljepote bile da ne volimo da nam je baš sve lijepo :) Hvala tebi na tagu :D

      Delete
  2. 1,2,3,4 se potpuno razumemo! Čitanje je aktivnost Bogom dana :) A za 4 bih mogla da pišem danima, ali neka samo par reči - šareniš, šareniš i zauvek šareniš! Sve je tako lepše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš tako,čitanje-kome može biti dosadno kada uvijek možeš čitati :D ma samo neka je lijepo cvjetići,leptirići,šarenilo-.uživancija <3 :D

      Delete
  3. iskrenost je danas postala mana. Čim si iskren odmah postaneš bitch. I feel your pain. A ovo zadnje, za savjet, ooooooj koliko puta mi se to dogodilo, ljudi mi dođu, izjadaju se, dam im savjet, oni sve "pa znam, u pravu si, moram tako" i onda naprave totalno suprotno. I ja se osjećam glupo. Šta me pitaš kad radiš po svom?! Ne moraju oni mene slušat, al popusti me te priče "je tako je, u pravu si, tako ću napraviti". Blah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je to. Bukvalno sam se udaljila od tih osoba, ja ne volim nesto neko muljanje jedno vamo drugo tamo prica... ma brate reci mi direkt sve sta mislis ko i ja tebi, ja se ne ljutim ja to cijenim.. Vjerujes ispadam i bitch i arogantna i svašta nešto pričajuuu dok me ne upoznaju, a onda kada me upoznaju, jao pa ja mislio/la ti ufurana, arogantna ovakva onakva...ih mogla bih do sutra pričat. Jednostavno ne volim kad neko "mudrija" :D

      Delete