509

Flormar Supershine ruž

By CHERRY BLOSSOM - 18:24

Nikako da nađem vremena da napravim par normalnih fotografija,a samim tim i napišem post,ali evo napokon sam uspjela i drago mi je da danas s vama mogu podijeliti recenziju jednog simpatičnog Flormar ruža. Supershine ruž u nijansi 509 ili kako mu naziv kaže Cappucino nijansi :)


Dolazi u crnoj ambalaži,makar je kod mene tako iako na stranici Galant.ba je ovaj isti ruž u bijeloj ambalaži,da vas to ne zbuni.
Na njihovoj stranici piše :"Kremasta tekstura čini usne punijima i daje jedinstveni sjaj. Sprječava isušivanje usana s formulom koja je obogaćena shea maslacem."
Niti je to supershine,niti je baš boja kapučina.A nije ni toliko hidratantan.Kremast jeste i lahko se nanosi,ne sprječava isušivanje,ali isto tako ni ne isušuje usne. Meni ovaj ruž se čini kao polumat,nešto dakle ni previše kremasto ni sjajno ,ali ni mat.
Meni je trajao oko 3 sata,uz piće i jelo. A nakon skidanja je ostavio blijedi crvenkasti trag.
Ne znam da li je do ove nijanse ili do čega je,ali usne i jesu izgledale malo punije sa ovim ružem.
Neobična nijansa,nije ni kapučino kao što piše na karminu,nije ni crvena baš.
Primjetila sam da jedan sloj izgleda više crveno,a dva sloja tek daju tu "kapučino"  boju,što ćete vidjeti na swatchevima :D
Dolazi u 26 nijansi,pa sam sigurna da možete naći i jednu za sebe.

*fotografija preuzeta sa stranice makeuparena.ba

Ja ću sigurno kupiti još koji ruž iz ove linije,jer može se reći da sam zadovoljna.
Nije baš kao što su oni to opisali,ali nisam našla nijednu negativnost kod ovog ruža,još kad se uzme u obzir cijena,onda je on odličan.
Na stranici Galant (klik)  možete ga naći za 2,70 km, a na stranici Makeuparena (klik) možete ga naći za 3,50 km, dok sam ga ja platila 4,50 km u radnji "Glamur" :)


Da li ste probale ove ruževe i kakvi su vaši utisci?

Da li vam se ova nijansa dopada ?

:*





  • Share:

You Might Also Like

8 komentari

  1. joj jesu lijepe nijansee :) i ovaj tvoj je divan :) pocela sam praviti Galant wl haha kod njih je sve jeftinije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam rekla u Galantu ću se morati posebno podmiriti hahah :D meni je sreća što mi svekrva nabavlja kozmetiku i neki nakit za radnju u Galantu i često ide tamo,pa joj uvijek ponešto s wl naručim da mi kupi :D :D ali morat ću ja otiići tamo,mada znam da ću se izgubiti kad uđem hahah xD

      Delete
  2. Prekrasna nijansa ruža :)

    ReplyDelete
  3. Stvarno prekrasan ruž, usne izgledaju punije kao što si navela i sviđa mi se veoma :) Kontam nabavit' još par iz ove linije :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Svaakako nabavi,odlični su,a ima još lijepih nijansi jako. I ja ću ih zasigurno još nabaviti :)) :*

      Delete
  4. Imam dva iz supershine linije i zadovoljna sam, kupih ih u Galantu i za manje od 3 marke su i više nego dobri ruževi :D moje nijanse su 517 i 524 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo jedini flormar ruž, ali oni delux zlatni su mi sljedeći na listi, i možda supermatte, jer ih nisam probala. :D prejeftini bgm a nisu lošeg kvaliteta. :D

      Delete