Avon Planet Spa Amazonian Treasures maska za lice

By CHERRY BLOSSOM - 21:13

Kada sam je tek dobila i kada sam je otvorila, prvo što me oduševilo jeste savršeni voćni miris a ja koja sam ljubiteljica istih, dva sata sam bukvalno držala nos na otvoru maske i uživala.

Drugo što me oduševilo jeste izgled tj. ambalaža. Ljubičasta koja mi je jedna od omiljenih boja,u totalnom skladu sa zlatnom! :D I tu dođe 75 ml :) Sama maska je također ljubičasta ali providna i gelaste je strukture.




E sada na red dolazi probavanje i reakcija moje kože.
Moja koža je mješovita,dakle suha i masna. Obrazi su mi suhi, dok je brada i dio lica do ušiju masna.
Na poleđini maske piše da je nanesemo u debljem sloju,izbjegavajući dio blizu očiju,i da sačekamo 10 minuta i obrišemo  vlažnom maramicom,ali ja nažalost nisam mogla da izdržim ni par minutica da držim ovu masku na licu..
Lice je počelo da me peče i to baš nepodnošljivo. I to najviše po obrazima :D A pojavilo se i crvenilo.
I pošto sam reakciju najviše osjetila na obrazima,manje na ostalim dijelovima, pripisujem to suhoći mojih obraza i alkoholu u sastavu ove maskice,ipak je to bio fatalni spoj za ovaj moj  osjetljivi dio lica.

Nisam bila mirna,i bilo mi je žao da ovu maskicu ne koristim jer stvaaarno sam pala na miris i ambalažu,pa sam nakon par dana probala opet,ali sam je nanijela samo na ove masne dijelove lica.
Nisam osjetila ni peckanje , niti se pojavilo crvenilo niti bilo kakva negativna reakcija,a taj dio kože je bio više nježniji i svilenkastiji,nije mi zateglo kožu i stvarno je taj dio bio hidriran i ne mastan kao što je inače.

Da sumiram:
Vjerujem da ova maska ne paše onima koji imaju suhu kožu i koji imaju osjetljivu kožu,zbog alkohola,a da normalnoj i masnoj koži neće smetati.
Oni koji vole voćne mirise,uživat će u ovom mirisu bobičastog voća :)

U prošlom katalogu ste je mogle naći za 8,50 km,u trenutačnom je nema,ali sačekajte sljedeći i moći ćete je naručiti za 5,90 km.

Da li ste probale ovu masku?
Kako je vaša koža reagovala na nju?


  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. I ja je koristim, meni odgovara jer imam normalnu kozu koja nije posebno osjetljiva. Svidja mi se miris ove maske :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa da,baš takvoj vrsti i odgovara,neosjetljivoj normalnoj do masnoj :D miris mi je savršen :*

      Delete