30

Farmasi TC 30 ~ Deep Violet ~

By CHERRY BLOSSOM - 21:35


Odavno sam razmišljala da probam nešto i od Farmasi proizvoda,ali nikako da naručim.
Na nagovor moje sestre,kupila sam prvu dekorativnu stvar i to Farmasi ruž,koje sam viđala non-stop na fejsu sa dobrim komentarima.
Odlučila sam se za TRUE COLOR ruž u nijansi 30- Deep Violet.Ustvari seka ga je izabrala.
U zadnje vrijeme iskreno,ove tamne i duboke nijanse su mi dosadile,jer čitav život nosam upravo takve,a pomama za nude karminima,lakovima  je i mene povukla sa sobom.
Ali ipak,ova nijansa je stvarno posebna. To je neka,tamna boja,baš "duboka" kao što ime nijanse kaže :D :D Nijansa je nešto kao Burgundy na jakoj svjetlosti,dok je u hladu tačno neka tamna ljubičasta sa nekim bordo primjesama.


Što se tiče ambalaže,možete vidjeti na fotografijama,crne je boje sa metalik sivim detaljima.
Kada karmin zatvorim,čuje se onaj "klik" kao znak da je dobro zatvoreno i da se neće otvoriti tek tako.
Miris je očaravajući,vanilija :D
Meni je jedini problem bio što se bez olovke za usne,prelijeva preko rubova usana,pogotovo ako je vruće.
Pigmentacija je jako dobra,i sa jednim prelazom dobijete jako finu boju.
Jaaako je kremast,balzamast ruž.Ja lično nisam ljubitelj toliko kremastih ruževa,ali mogu reći da ovaj ruž dobro njeguje usne.


Dobijete 4gr ruža za oko 5 km.
95% na prirodnoj bazi, bez silikona, parabena i drugih štetnih materija, biološki razgradivi, FARMASI proizvodi ne testiraju se na životinjama te su odobreni od strane svjetski priznatih farmaceutskih kuća, čemu svjedoče i brojni certifikati. 
Tako kažu na oficijalnoj Farmasi BiH stranici :D

Lijevo 1 sloj, desno 2

Da li ste probale Farmasi proizvode?
Koji su vam najdraži?
Da li vam se sviđa ova nijansa?

:*



  • Share:

You Might Also Like

16 komentari

  1. Boja je prelijepa!!!!<3 :D
    Znači istina je za ovo preljevanje preko rubova... to sam čula i prije i evo dva dana mi hvale TC i govore da to nije istina... ahahhahaha!!! Hvala ti! :D Ostajem vjerna Matte i Rouge liniji, stvarno nemam zivaca da se mucim sa osrednjim karminima po ovoj vrelini... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaha slušaj ti mene bonaaaaa! :D
      Eh prvi mi FARMASI ruž i ja baš da udarim na ovaj,previše mi je kremast i stvarno se prelijeva-bukvalno topi, nažalost.
      Al' to nije razlog da ja ne probam ostale njihove ruževe :D A stvarno imaju predobre nijanse :D :*

      Delete
  2. Prekrasno ti stoji! :) Tako mi je žao što ih nemam gdje vidjeti 'uživo', a naručivati mi je mrsko i takve sam sreće da mi uvijek dođe nešto krivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga :D Znam kako je,ali ja se većinom uhvatim googla i tražim recenzije i swatcheve :D A nekad i na sreću ahhah jer se zna desiti da je neka nijansa ljepša uživo :D

      Delete
  3. Nijansa ruža mi se sviđa! Inače ne nosim takve nijanse, ali neće škoditi probati druge nijanse :D Nikada nisam probala Farmasi kozmetiku... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ne nosim nikad nude,uvijek ovakve nijanse,ali dosadi isto ,pa ću malko promjeniti :D I ja sam tek nedavno,prvi mi ovaj karmin,a kažu da su im dobri proizvodi :D

      Delete
  4. Nijansa je fantasticna! Samo steta sto je tako previse kremast, eh da je mat... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kažem nijansa je super samo je previše kremast, prelijeva mi se preko usana pa sam k'o klaun hahah :D

      Delete
  5. Prelepa je nijansa, ja sam veliki fan takvih. Farmasi nisam nikada probala, blogerke će me naterati da ih probam očigledno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa , jeste. I mene su natjerale i blogerke i ovi neki farmasi profili sa svojim fotografijama :) a nijansu mi je seka predložila i ja automatski na sreću naručila :D :D

      Delete
  6. Jedno vrijeme sam naručivala Farmasi, ali boje u katalogu nikako nisu vjerno prikazane i to me izluđivalo, pa sam i prestala xD ova nijansa je baš lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam to primjetila, da su boje ni blizu onim pravim. Al eto, nekad i na sreću idem onako iz dosade hahahah, mada češće po netu potražim swatcheve :D

      Delete
  7. Isprobala sam iz Matte serije i u početku mi se dopao,međutim primjetila sam da nakon nekog vremena kao da se kvari,postaje vlažan,nemam blage sta mu se desilo ahhaah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da to nije od ovih vrućina koje su do nedavno bile? Ja nisam njihove matt ruževe probala,ali vjerovatno ću :D

      Delete
  8. Nisam probala ruževe iz ove linije ali Mat ruževi su im super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ee vidiš, ja nisam probala te mat ruževe, ali vidim svi govore dobri pa ću i to isprobati :D

      Delete