~ 5 najdražih GR lakova u zadnje vrijeme ~

By CHERRY BLOSSOM - 20:00

Ćao drage moje :)
Sam naslov posta vam sve govori,danas vam pišem o meni najdražim GR lakovima u zadnje vrijeme. 
:)
Ja ne znam zašto,ali sam postala opsjednuta noktima,moji i nisu nešto,skroz su kratki ali to nije razlog da ih ne lakiram. :D
Pogotovo sam opsjednuta lakićima sa debelom četkicom,a od one tanke sam se totalno odvikla,mada je s njom lakše izvoditi neke šare,linije po noktima.Ali to ćemo kada mi nokti malko
 narastu . Zato su u zadnje vrijeme moj izbor bili GR rich color lakovi.
Priznajem da sam u zadnje vrijeme najviše luda za nude nijansama u svim verzijama,mada se nađe i koja sasvim suprotna kao ova mint ili crvena koju vidite na slici.
Već sam pisala o GR lakovima,odnosno o  jednoj nijansi koja mi je draža od svih ovih,a to možete pogledati ovdje  



Krenut ćemo s ovom mint zelenom nijansom :D
Nijansa 44 ,prelijepa i tako proljetna,čim sam je vidjela zaljubila sam se u nju.
Jedino što bih ja dodala ovim lakovima jeste naziv umjesto broja,ali i ovako je ok.
Ovo je mint zelena boja,i mene tačno podsjeća na one mentol bobe :D
Nakom prvog sloja boja je tačno onakva kakva treba biti,ne rijetka nego jako dobro pigmentirana.
Traje oko 4-5 dana.

Sljedeća nijansa jeste nijansa 10, nešto kao smeđa nude boja. Neutralna nijansa,na slici je u jednom sloju ,također jako pigmentirana boja,ne jedna od onih blijedunjavih nude nijansi kroz koje se nokat vidi,nego nijansa koja potpuno prekriva.


Uz nju mi ide nijansa 71,također nude nijansa i za nju sve važi kao i za ovu prethodnu,jedino što je ova svjetlija.
Ove dvije skupa me podsjećaju  na set za konturiranje lica. :D

Treća nude nijansa je ustvari rozkasta nude nijansa.
Barbie nijansa 64. :D sviđa mi se što je neutralna ali opet ne i dosadna.
Slatka mi je pravo,podsjeća me bukvalno na slatkiše i žvake.One dječije.:D
I posljednja ali ne i manje lijepa nijansa 45.
Meni je prelijepa,zato jer me podsjeća rubin.
A u sebi ima neke čestice svjetlucave,koje se na suncu mogu primjetiti.Na slici ispod se čak i te šljokice pomalo vide. Sve u svemu,čarobna nijansa.





Da li biste vi odabrale jednu od ovih nijansi ?
:*

 

  • Share:

You Might Also Like

18 komentari

  1. 71, 64 i 10 <3 njih bih odabrala i ako svekrva ima ove nek' ih čuvaa za mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogla sam i pretpostaviti da će se tebi svidjeti nudasti. Zbog tvojih postova počela sam kupovati nude karmine, što nikad prije nisam. :D Tu su, samo dođi. :)

      Delete
  2. Odlični Golden Rose lakovi, ja ih obožavam :)

    ReplyDelete
  3. O džizs neman nijedan ovaj :'( #iwanttheminmylife Prekrasni lakići, prekrasne boje <3 Volim GR, imam neku omanju kolekciju njihovih lakova i trenutno ludim za GR matte lakovima. Matte sve u 2015 godini štaš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da si mi blizu sve bih ti ih dalaaa :D Da,i ja sam za matt svime poludila,ali ko da odoli ovim nijansama draga :D
      A dodaj im malko gustina/gustila/cornstarch-a i eto ti ih matt :D :D

      Delete
  4. Svi su mi lijepi, Barbie najljepša :D Obožavam GR i njihove četkice!
    I jedno tehničko pitanje hehe.. u kojem programu napraviš ovo srce kao na prvoj slici? Hvala ti :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barbie preslatka :D i ja ih volim baš baš, pun su pogodak. Imaš na netu stranicu picmonkey.com i meni je odlična za uređivanje. Nema na čemu, ako još imaš pitanja, slobodno pitaj! :*

      Delete
  5. Zelena i ova roskasto nude su mi najviše zapele za oko. :)) Lijep izbor najdražih lakića. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je od ovih ipak najdraža ova mint i nude smeđkasta :) :) hvala ti. :)

      Delete
  6. 64 je predivan stvarno :) Ja jos nemam lak iz ove rich color kolekcije, a predivne su sve nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barbie :D slažem se. :) Vjeruj mi nećeš se pokajati ako nabaviš koju nijansu :*

      Delete
  7. Ja nemam nijedan GR Rich Color lak a trebala bih sebi nabaviti bar jedan jer ih svi hvale i stvarno ima lijepih nijansi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabavi,nećeš se pokajati :D I cijena i nijanse,i četkica i trajnost,sve im je savršeno! :D

      Delete
  8. uuuu, sviđa mi se mint green, morat ću si tu nijansu negdje pronać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam oduševljena. Sa jednim slojem prava mint boja :D

      Delete
  9. Nude nijanse su meni zakon XD

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete