~ Beauty Blogger Tag ~

By CHERRY BLOSSOM - 12:22

Iako već kasnim sa nekim tag postovima, odlučila sam da prvo ovaj uradim(nadam se da mi djevojke neće zamjeriti xD - sad je ovaj najaktuelniji.)  :D
Tagovala me je jedna preprepozitivna i meni predraga cura sa bloga Gleetree92 :D
Hvala Mila <3
I eto,odlučih da ga odmah i uradim :D
1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
Pa blog sam počela da pišem iz ljubavi prema čitanju i pisanju,iz ljubavi prema kozmetici,njezi kože i kose i ostalih stvari koje djevojke vole, iz želje da svoje misli podijelim sa drugim dragim djevojkama koje dijele interesovanje prema sličnim stvarima,također iz želje da se upoznam i družim sa tim istim djevojkama iiii jer uživam u iskazivanju kreativnosti na razne načine pa tako i kroz ovaj blog. Mnogo je tu finih razloga bilo koji su me nekako privlačili da počnem da pišem blog. Reći ću ono što će reći i većina blogerica, a to je da je ovo hobi a ne posao sigurno.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
Teško mi je odgovoriti,iz razloga jer blogove ne pratim odnedavno,nego od prije par godina.
Pratila sam Šminkericu,Snow Whites beauty case,Lipstick Attack i još njih par :D

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Znam da sam zadnju kupila Avon Planet Spa Amazonian Treasures masku za lice,a šta sam prvo kupila nažalost ne mogu da se sjetim :(
Što se tiče ove maske,nije bila za moju osjetljivu kožu/obrazi,ali zato na masnijim dijelovima je radila svoj posao sasvim dobro :) Svakako,ako koga zanima recenziju može pročitati


4. Navedi 5 stvari koje su ti najdraže kod pisanja Beauty Bloga?
Pa,prva stvar jeste što imam svoj jedan mali
 kutak koji je samo moj i tu mogu da radim šta želim i to onako kako želim,mogu da pišem o onome što volim i da svoju kreativnost izražavam na razne načine.
Drugo je što si član nečega finog,zajednice gdje upoznaješ djevojke,žene,kraljice s kojima se sprijateljiš i zaista od njih učiš,a učiš i  pisanjem bloga.
I još jedna bitna stvar je da učiš i stvari  kao npr uređenje svog bloga,fotografisanje i mnoge druge :D

5. Što si naučila otkad pišeš blog?
Uh,naučila sam stvarno mnoge stvari.
Naučila sam da je sastav veoma bitan kada kupujemo proizvod, i čitanje recenzija pogotovo kod blogerica koje imaju sličan tip kože mojoj.
Neke stvari još uvijek učim i istražujem,kao npr fotografisanje i organizacija vremena kada je blog u pitanju. Ja bih recimo voljela da pišem češće od jednom sedmično,ali još nisam uskladila posao i neke obaveze sa blogom i to najviše zbog VREMENA,jer ja pojma nisam imala da je vrijeme i sunce toliko bitno haha :D
Ali,definitivno sam početnica i još sama sebe ne mogu da nazovem blogericom :)

6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?
Eh,definitivno je to čitanje sastava na proizvodima,pametnija kupovina,češća kupovina,i razmišljanje konstantno o blogu i idejama.Nešto ugledam i to me asocira na blog,dobijem ideju...

7. Imaš li neki savjet za one koji namjeravaju pisati beauty blog?
Radi se o tome,da ponajprije meni trebaju savjeti,jer sam zaista još na početku,tek sam napisala par postova pa ne mogu dati neki "stručan" savjet,ali ono što mogu reći jeste da se POZITIVNOST,RED,RAD,DISCIPLINA,FOKUS na nešto i najbitnije LJUBAV isplati i ako nešto volite i svim srcem uživate u tome onda se trudite,radite,fokusirajte na to,ne razmišljajući negativno,nego samo pozitivno.
Ovo se može primjeniti na sve u životu :)


Eto,drage moje napokon i ja napisa' ovaj post i zaista sam uživala i u čitanju vaših i u pisanju svog Tag posta. Vidim dosta vas je tagovano i odradile ste post,tako da ja ne bih više ni tagovala,a ko god da želi ,naravno može da uradi :D

Ljubim vas puno <3

  • Share:

You Might Also Like

6 komentari

  1. Joj... ja pored ovakvog ogledala ne mogu nista... jednostavno stane zivot u meni i samo buljim u tu prekrasnocu!!!!!!!
    ZELIM KUCU PUNU OGLEDALA (barok, antik, gothic...) MMMMMM SVEEEEEEEEEEE!!! :D

    Ništa bolje od pametnije kupovine za novčanik nema!! :D

    ReplyDelete
  2. Znači meni je ovo dream kutak! Za početak da nabavim ovo ogledalo haha, pa onda dalje :D Eh, nije to ona pametna kupovina da kupujem samo šta mi treba, nego makar više nema toliko fail proizvoda otkako pratim sastav itd :D :D

    ReplyDelete
  3. Super post, a blog ti je stvarno predobar :)

    ReplyDelete
  4. Odgovor na 7 pitanje je mrak <3 Kako ja ovo tek sad vidin, I need gasses in my life. *neorganiziranost.com* ahhaha <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas sam vidjela da si nešto slično na fejsu napisala za trud i rad,pa slažemo se afkors :D
      Ista sam vaala, pridružujem se na neorganiziranost.com hahah alii eeej trudimo se pa ćemo uspjeti i organizovat se nekad :D

      Delete