Violet Purple ~ N.O.T.D ~

By CHERRY BLOSSOM - 19:10

Volim proljeće. Vrijeme kad' se sve budi,od biljaka pa do ljudi (haha počela sam i da rimujem).
Šalu na stranu,al zaista je prelijepo godišnje doba,a najdraže mi je proljetno cvijeće,ljubičice i zumbuli pogotovo.
Danas su ti cvjetići bili inspiracija za moje noktiće. :)



Odavno sam prestala da nokte puštam da rastu i nekako sam se navikla na ove male,kratke ali meni slatke :D
E da,i nokte ljudi moji nisam lakirala oko godinu dana,ali kao što sam rekla proljeće i proljetno cvijeće me inspirisalo i javila se stara ljubav.
Koristila sam Golden Rose RICH COLOR 38 i Gabrini Confetti 118 :)
GR je na noktima bez baze,bez nadlaka u dva sloja. I sa jednim slojem daje istu boju,ali uvijek volim nanijeti drugi sloj.
Inače GR lakovi su stvarno kvalitetni, a koštaju samo 2 km. Doduše na nekim mjestima su skuplji,ali marka gore-dole svejedno,jer vrijede i više zaista.
Meni traje oko 3 dana,sa pranjem suđa,kupanjem i svim tim stvarima u kojima nokti diraju vodu.
Što se tiče konkretno ove linije RICH COLOR veeeliki plus je što je četkica široka.

Da li ste probale ove lakove i da li vam se sviđaju?
Pišite. <3









  • Share:

You Might Also Like

21 komentari

  1. I ja volim proljeće, a volim i Golden Rose, posebno sam zaljubljena u njihove Jolly jewellsiće :) Super slike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah,zaljubljena sam u čitaav GR asortiman,ali moram priznati da me oni karmini Velvet matte još čekaju da ih probam.
      Hvala ti draga. :)

      Delete
  2. Jooooj jedva čekam da dođem kod tvoje svekrve :D Ima da joj pokupujem sve GR lakove. Kad budem planirala doći javim ti, reci joj da nabavi dobre nijanse :D hehe, šalu na stranu stvarno jedva čekam da ih se napokon dočekam pogotovo jer im je četkica široka. :) Divna je nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E fkt ja ti javim kad ona bude obnavljala zalihe,pa bujrum! :D Ostalo je još par GR lakića,jer se to razgrabi brzinom svjetlosti!
      Meni je nijansa jedna od dražih :D

      Delete
  3. Jooj volim ove GR, ima stvarno divnih nijansi :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlične nijanse + dostupni + jeftini = dobitna kombinacija :D

      Delete
  4. Boja je odlicna, bas je lijepa proljetna :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Ja obožavam GR RC lakove i sve više povećavam njihov br u svojoj kolekciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, ista sam. Čini mi se da im je ovo najbolja kolekcija do sad. Nijanse su prelijepe sve. :D

      Delete
  7. Predivan je!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  8. Predivan je lak! Mene asocira na Jorgovan :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, i na jorgovan! Ehhh i da još miriše kao jorgovan :D hahahahah <3

      Delete
  9. gr imaju super lakove, moram si i ja zbaviti još njihovih, imam ih malo...najviše imam flormarovi, njih obožavam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sada imam ukupno 7 lakova. Imala ih tonu, flormar, gr, ma svakakvih i prestanem lakirati nokte i sve seki dadnem. Sad ponovo skupljam, ispočetka :D :D

      Delete
  10. Aaa, predivna nijansa, super mi je kaj si prstenjak nadogradila. :)) Ajmee, kak si izdržala godinu dana bez lakiranja?! :O ako nemam nalakirane nokte, osjećam se golo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja na početku,ali jednostavno nije mi se dalo radi posla,otvorili smo bili muž i ja Caffe slastičarnu,ja sam tu pravila kolače godinu dana i ponekad pomagala zaposlenima kada je gužva oko suđa,i lak nije mogao da izdrži a meni se nije dalo non stop lakirati,a i dugi nokti mi smetali ipak sam kuhala njima. Pa sam prestala,i odvikla se od toga totalno. Ali blogerice su me definitivno podsjetile na uživanciju sa noktima i lakićima. :D :*

      Delete