~Avon True Color ~Matte Eyeshadow Quad

By CHERRY BLOSSOM - 21:24


Želim da vam pišem o sjenama za koje sam najčešće posegnula ovog proljeća.
Ne radi se posebno o nekoj liniji, nego o nijansama, koje su mi nekako idealne za osvježiti lice u skladu sa cvjetićima i prirodom oko nas, a uz to još su u pitanju i moje omiljene boje-nijanse - ljubičasta i siva. Tu kombinaciju volim i na licu,odnosno očima, ali i kod drugih stvari -decor, itd.. U pitanju je Avon True Color Quad paletica u nijansi PULSATE.


Ambalaža:
Svi već otprilike znate kako ambalaža ovih sjena izgleda jer ih je dosta vas isprobalo. A kako i ne bi ,povoljne su a zaista dobre. Ipak ukoliko neko ne zna, tipična crna kartonska kutijica, a sjene se nalaze u plastičnoj ambalaži. S unutrašnje strane se nalazi ogledalo, koje je meni često i korisno za razliku od spužvastog aplikatora koji također dođe uz sjene..
Kad smo već kod ambalaže, odmah da vam kažem ne truse se u ambalaži, što je meni super jer nikako ne volim kada otvorim ambalažu a ona sva prašnjava i šarena od svih tih boja.
Proizvoda ukupno dođe 5gr što je dovoljno.



Tekstura :
Jako nježne,mekane(ako to sjenke mogu biti) i puteraste.
Lahke za izblendati, i to važi za sve četiri nijanse...
Ne truse se na očima tj.na kapcima...


Trajnost i pigmentacija.
Nijansa 1 i nijansa 2 su slabije pigmentovane, dok 3 i 4 pršte od pigmentacije, ali uz bazu sve četiri nijanse su odlične...što možete vidjeti na fotografijama..
I bez baze traju jako dugo, 5 do 6 sati, mada opet ja uvijek nanesem korektor i na kapke kada ga nanosim na podočnjake, tako da ih i on malo drži,nl s bazom je prava stvar...
Ne skupljaju se u pregibima,i meni se nije desilo da mi se skidaju neravnomjerno kao što to nekad sa sjenama zna biti, nego nekako izblijede..
Nijansu 1 koristim ispod obrve, u unutrašnjem kutku oka i kao podlogu. Može se nositi samostalno i oči poprime svježinu. U sebi ima malo šljokica koje su skroz sitne ali ja sam ih primjetila, iako su sjene po pravilu mat.
Nijansa 2 također slabije pigmentovana,nježna i ona se koristit može samostalno i jako divno izgleda.
Nijanse 3 i 4 idealne za neki smokey eyes efekt, gdje možete koristiti jednu ili drugu u kombinaciji sa sličnim nijansama... a možete i zajedno. Mogućnosti su razne. One su zaista i bez baze divne.
Ne nosim ih po pravilima tj uputama sa ambalaže, nego u zavisnosti kako se osjećam i kakva me inspiracija uhvati.
Pigmentacija bez baze

Pigmentacija s bazom



Cijena i kupovina:
Koštaju oko 12KM..a možete ih nabaviti u Avon katalozima. U trenutnom katalogu nisu dostupne ali  vjerujem da će biti u nekom od sljedećih.


Kompletan utisak:
Divne,daju se blendati,puteraste i mekane,nijanse su zaista na očima onakve kakve su u kutijici.. U Avon katalozima ima ih raznih i sve su mi predivne... idealno za nekoga ko se ne šminka full stalno i ko ponekad tek našminka oči malo jače. Doduše jako su dobre, pa vjerujem da bi i neko ko koristi često sjene nosio ove, ali su pristupačne cijenom i za one koji ih žele imati tek za ponekad.. Ako vam se ne dopadaju ove nijanse u katalozima imate još mnogo različitih i vjerujem da možete naći i neke koje bi vi nosili.
Meni je najdraže kad nađem nešto prihvatljivo i cjenovno a i kvalitetno i to najviše volim preporučiti nama "običnim" ljubiteljkama šminke koje ne šminkaju profesionalno i ne koriste high end kozmetiku.


Da li ste probali True Color Quad sjene? Koje su vam omiljene nijanse ili koja vam je omiljena nijansa?

  • Share:

You Might Also Like

4 komentari

  1. Imam nekoliko Avonovih Quad paleta i sve ih rado koristim i volim :). Njihove karakteristike su bas ovakve kako si ih i opisala, nemam nista da dodam. Imam nijanse Stone Taupes, Purple Haze, Smoky Plums, Smokey Grey, ali cu sigurno kupiti jos neku. Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da smo se slozile u karakteristikama ovih paletica... divne su mi ...
      :*

      Delete
  2. Hvala ti :) Svakako cu svratiti na tvoj blog :*

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete