Byphasse ~ micelarna voda

By CHERRY BLOSSOM - 23:30


Zadnjih godina, micelarne otopine/vode su postale jako popularne i sa njima kao novim izumom stari način čišćenja lica od šminke vlažnim maramicama,vodom itd. je pao u zaborav.
Probala sam par micelarnih voda, i ugledaviši ovu u CM marketu , sa čitavih 500ml po cijeni od oko 9 KM ,nisam mogla odoljeti a da i nju ne isprobam...


Pakovanje - militraža - doziranje -trajanje
Byphasse micelarna voda dolazi u elegantnom prozirnom pakovanju sa rozim detaljima /slovima i žarko rozim čepom.. Kao što rekoh u ovom pakovanju dobijete 500ml proizvoda što je i više nego mnogo za odličnu cijenu... Meni jako dugo traje, već nekih 6 mjeseci otprilike a još je nisam potrošila.

Mana ovog pakovanja jeste što micelarnu ne možete nositi na putovanje ili u torbi s obzirom da je pakovanje veliko za torbu a čep nesiguran, tako da ponekad procuri koja kap kada se  nagne i ako je zatvoreno...
Kada smo kod čepa, način otvaranja je pritisak na jedan dio čepa pri čemu se istakne rupica kroz koju prolazi voda. Što se mene tiče volim više da je obični otvor kao kod Garnier micelarne npr ali nema veze, jer se ova karakteristika može zanemariti.



Sastav :
Sastav možete pogledati na fotografiji ispod. A ono što iz Byphasse ističu, jeste da je ova micelarna voda namjenjena osjetljivoj koži sklonoj iritacijama i crvenilu. Upravo takva je i moja koža, sa tendencijom da se masti.
Nije mi izazvala nikakve iritacije, nije mi isušivala kožu,niti je uzrokovala akne itd.
Jedino što ostavlja masni film na licu tako da ja ne bih mogla a da se ne umijem sa vodom i pjenom za umivanje jer ne podnosim taj osjećaj masnoće na licu.

Da li radi svoj posao?
Što se mene tiče, kada bih je poredila sa drugim micelarnim vodama,rekla bih da nije najbolja od svih, ali nije ni loša.
Meni je bitno da ne stvara iritacije i ne peče oči ni lice i tu se pokazala dobro.
Što se tiče  skidanja šminke sa lica, meni su tri tufera potrebna za cjelokupno lice... i to sa ful šminkom. Doduše ja znam i pretjerati i koristiti tufere dok se ne pokažu skroz bijeli :D
Ali realno mi treba 3 tufera da skinem kompletan make up...
Za skidanje korektora,rumenila,maskare -neki 1 tufer do 2.
Tečne mat karmine skida također ali nakon jednog tufera ostavlja stain karmina na usnama, tek nakon dva tufera nemam nikako karmina.
Sve u svemu, svoj posao radi. Omjer cijene i kvalitete je odličan, za nekih 9KM dobijete pola litra solidne ili čak jako dobre micelarne vode...
Da ima boljih ima, ali uzevši u obzir i cijenu i militražu,i da ne izaziva iritacije očiju i lica, i da koliko toliko skida šminku onda je ova micelarna jako dobra.

Jeste li isprobali ovu micelarnu? Koja je vaš omiljena micelarna? Kako vi skidate šminku ?



**Proizvod nije PR , lično ja sam ga kupila, a mišljenje napisano u recenziji je u potpunosti  iskreno i izraženo nakon nekoliko mjeseci testiranja.
Ne zaboravite: Ono što odgovara  meni,možda neće vama i obrnuto.**

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari