~ Summer is for bathing suits and dresses.. ~

By CHERRY BLOSSOM - 20:42

Moglo bi se reći da je ljeto napokon ovdje. Nema viÅ”e hladnog vjetra,hladnog vremena.. (Nadam se s obzirom da je vrijeme bilo pravo ludo u zadnje vrijeme).
Nismo imali proljeće kako spada, ali se nadam da ćemo makar ljeto imati kako treba, i mogu reći da će tako i biti sudeći prema suncu  koje nas grije zadnjih par dana..
ProÅ”li put kada sam pregledala Zaful stranicu, pronaÅ”la sam neke interesantne kupaće kostime , a ono Å”to me je jako iznenadilo jeste to da na istom sajtu imate odličan izbor haljina za krupnije djevojke/žene.
Mnogo mi se sviđa to Å”to Zaful ne obraća samo pažnju na mrÅ”avi-modelski tip , nego i na ,mogu to slobodno reći "normalan" tip djevojaka koje ne možemo vidjeti na naslovnicama časopisa. Palac gore za Zaful!
Ispod texta možete vidjeti slike nekih stvarčica koje sam ja smatrala zanimljivim ili nosivim a ukoliko kliknete na slova ispod slike,možete vidjeti ostatak izbora... Pa možda vam se neŔto i dopadne! :)

Summer is finally here, no more snow,cold wind and cold weather (i hope so ,since the weather was so crazy lately)... We didn't have a proper spring,but I hope we will have a proper summer, and I can tell it will be like that by the sun that is warming us the last few days.. Last time I was scroling through Zaful I found some interestingoff the shoulder bathing suits and what else I found surprising is that at the same site you have excellent choice of plus size dresses .
I like it a lot that Zaful pays atention not only to skinny-model like girls , but to those, I could freely say "normal" girls, that are not the ones you see at the front pages of the magazines.. So that is one more thumb up for Zaful. :)
So down below you can see things that i found interesting , and you can click on the links below the pictures if you want to see more choices.. Maybe you'll like some of that stuff! :)






Nadam se da vam se dopada izbor!
Hope you like my choice!

  • Share:

You Might Also Like

9 komentari

  1. Obozavam bordo boju, kupaci je divan <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, i meni je boja prepredivna :) imaju jako finih stvari na stranici :D :*

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Predivan izbor! Divna boja kao i modeli! :)

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada šŸ˜Š Svakako ću svratiti na tvoj blog i instagram! :*

      Delete
  4. Joj kupaci je predivan. Htjela sam ga naruciti ali nisam nasla odgovarajuci broj :(

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Å teta nadam se da ćeÅ” ga naći :*

      Delete
  5. Odlican izbor, kupaci bih i sama odabrala..:)

    ReplyDelete