~ Lush ~ HANDMADE cosmetics

By CHERRY BLOSSOM - 19:43




Ne znam koliko ste upoznati sa LUSH kozmetikom i koliko ste imali prilike da isprobate istu, ali nadam se da cete nakon mog posta biti,ako nista,zainteresirani za probavanje makar jednog proizvoda... A sudeći po mom iskustvu,kada isprobate samo jedan,nećete odoljeti a da ne isprobate još njih.
Nije samo stvar u kvaliteti proizvoda, nego u kompletnom načinu rada i poslovanja LUSH firme, koji će vjerujem,oduševiti sve one koji imalo vole prirodnu kozmetiku,životinje i koji vode računa o nekim etičkim normama.
Ono što me je privuklo kao prvo,jeste što je LUSH prirodna ručno rađena kozmetika... Dakle prirodni sastojci  koji nisu štetni za naš organizam, a svaki od ovih sastojaka jeste ručno rađen. Ukoliko vas zanima proces,na youtube možete pronaći mnogo,mnogo videa na temu kako je spravljen koji LUSH proizvod, u čemu sam ja,kao ljubiteljica DIY,HANDMADE i prirodnog i zdravog,naprosto uživala gledajući.


Druga stvar koju ću navesti,obradovati će ljubitelje životinja, a to jeste da LUSH nikako ne podržava testiranje na životinjama, i čak odbijaju da surađuju sa firmama koje to rade. Dakle ukoliko bi saznali da neki njihov dobavljač sirovina radi testiranje na životinjama,automatski bi raskinuli saradnju. Moje mišljenje je da ko ne zna da poštuje životinje,biljke i taj sitni živi svijet, ne može da poštuje ljude u dovoljnoj mjeri, i takvih ljudi se klonim ili sa njima sam na oprezu. Mnogo možeš saznati iz načina kako se neko ponaša prema tim sićušnim živim bićima i prirodi. To me je oduševilo, jer LUSH pokazuje koliko cijeni život iznad svega,nebitno da li životinjski ili ljudski,svaki je jednako bitan, što nažalost mnoge firme ne shvaćaju.
Sljedeće što mi se dopalo jeste što vode računa o svemu pa i o ambalaži, tako da oni sve svoje ambalaže recikliraju, i proces i sastav je ekološki osvješten..
Na stranici LUSH.BA možete pogledati još mnogo interesantnih stvarčica o firmi kao i sve ovo što sam napisala pročitati i vidjeti ponudu i cijene...čak i naručiti proizvode online ukoliko nemate LUSH u blizini.
Ovo sve sam morala napisati, jer mi je  priča koja se krije iza ovih divnih mirisnih čuda posebna i vrijedna pažnje.. A vjerujte i proizvodi su također.

Ja sam dobila sapun,masažno ulje u krutom stanju/losion za tijelo,i divnu kupku/bath bomb. U prodavnici me je dočekala divna Dalia koja mi je sve o LUSH-u pojasnila i ispričala i predložila mi par proizvoda, od kojih sam ja odabrala ovih par navedenih.
Izbor je ogroman, i ti se jednostavno izgubiš u moru mirisnih nota,i šarenila.Vrećicu sam poslala kući,jer sam imala neke obaveze i nisam je mogla nositi sa sobom, a kada sam se vratila kući, u dnevnom boravku me je dočekala rapsodija mirisa, i pitala sam se ma kako mi dnevni boravak tako divno miriše, s obzirom da nisam nikakav osvježivač prostora toga dana koristila,a onda mi je pogled pao na vrećicu na stolu,i sve mi je bilo jasno.

Nisam mogla duže čekati da isprobam ova mirisna čuda... prvo sam otišla pod tuš i isprobala sapun,jer je namjenjen i za tijelo i za ruke, i stvarno ostala oduševljena mirisom... 

Sapun odlično čisti, i osjetiš pod rukom i na tijelu onu čistoću, no ukoliko ste navikli na gelove za tuširanje koji njeguju ujedno odmah kožu, pripremite se da će vam nakon sapuna ovog koža biti čista i dugo dugo mirisna ali i pomalo suha..

Tu na sceni stupa sljedeći proizvod,masažna pločica ili losion za tijelo u krutom stanju, koji kako prelazite po tijelu, u dodiru sa toplinom vaše kože se topi i njeguje vašu kožu savršeno, a miris koji ostavlja traje jako dugo, ja sam ga poslije osjećala satima,a i divno je kad vam se neko približi,tipa muž ili neko, vi i dalje mirišete i na koži dugo,dugo traje miris ali i hidratacija...mana mu je što se brzo troši, ili sam ja jednostavno luda za ovim proizvodom, pa ne mogu da stanem sa mazuckanjem. Mada skoro mjesec dana je prošao, a još ga nisam u potpunosti potrošila tako da i nije toliko brzo potrošen,nego se meni čini :D



Kupka koju sam odabrala bila je AVOBATH mješavina citrusa i avokada i za ove ljetne vruće dane ne biste pogriješili kada bi odabrali ovu, jer nakon nje dugo na sebi osjećate svježi miris citrusa... a koža bude nježna poput svile :) 

Interesantan je način na koji se kupka topi u vodi, pa svakako pogledajte na youtube demo snimke koji pokazuju šta se događa kada ubacite kupku u vodu. Garantujem vam da je zanimljivo.
Ovo je bio moj prvi susret sa LUSH kozmetikom, a sirok raspon mirisa cini da postanete jednostavno ovisni o ovim proizvodima i jednom kada isprobate trazit cete samo jos i jos. 
U mom kupatilu čak ne treba osvježivač, jer sapun i losion dovoljno osvježavaju i dovoljno čine prostoriju mirisnom samo zato što  stoje tu :)


Jeste li probali nešto od LUSH ručno rađene kozmetike? Šta biste meni preporučili?



*PR proizvod - sva mišljenja su isključivo moja i isključivo iskrena. Ono što meni odgovara i mom tipu kože ne odgovara možda vašem i obrnuto.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Jako lep post, draga. Čula sam za Lush, i gledala sam mnogo videa i čitala sam nekoliko posta o ovome. Meni su najdraže bath bombe, međutim one koje ja koristim nisu od Lush, kao ni jedan proizvod, jer mislim da Lush nema u Srbiji, a iskreno nisam se ni raspitivala je sam koristila od nekog potpuno desetog brenda.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    ReplyDelete