06

~Nails on fire~ CATRICE ICONails gel lacquer

By CHERRY BLOSSOM - 19:34



Ako tražite izvrsne lakove, koji se nanesu u samo jednom pokretu i u jednom trenu osuše a dugotrajni su, onda čitajte dalje.
Nova Catrice ICONails limitirana kolekcija je ikona Catrice lakova - kako kažu iz Catrice-a.

Kada mi je na adresu stigao paketić,  oduševila sam se pakovanjem... Stigao je u metalnoj/limenoj kutiji - u suštini u limenci tipičnoj za lakove koje možete naći u prodaji u prodavnicama farbi i lakova , što mi je odličan fazon, iako su ovo lakovi za nokte... Unutar kutije sam pronašla luksuznu vrećicu i u njoj ovaj divni lak.
Na kutiji se nalazi prikaz svih nijansi, kojih ima 36..i gledajući swatcheve na netu, mogu reći da su prelijepe, ja sam ih par zapikala već...

Meni je stigla nijansa 06 Nails On Fire , neobična crvena/narandžasta, nešto između, i zaista se ljepota ove nijanse ne može fino na swatchevima prikazati...
Ono što mi se posebno dopalo, jeste ambalaža samog laka. U pravougaonom obliku, sa crnim čepom i jednostavnim natpisom na samoj bočici se nalazi 10, 5ml laka, koji definitivno ostavlja dojam nečeg prefinjenog...

Četkica je deblja, tako da zaista u jednom potezu možete da nanesete lak na čitav nokat ..I više vam poteza ne treba. Čak ni za pojačavanje boje. Kakva je boja u bočici, takva je i na noktima nakon samo jednog sloja.. više vam zaista ne treba. Meni traje i 3-4 dana uz pranje,kuhanje,posao... No nekome ko ruke ne koristi toliko u kuhinji i na poslu, može trajati i do 7 dana... A sjaj koji daje je novi način da ponovo zavolimo sve što nije mat.. Čini mi se da mat opsesija lagano prestaje, barem što se mene tiče..
Djevojke tamnije puti će posebno voljeti Nails On Fire, jer će vam ova nijansa istaknuti preplanuli ten..

Jeste li vi našle svoju omiljenu nijansu u ovoj kolekciji Catrice lakova?
Ja svoju sigurno jesam.




*PR uzorak


  • Share:

You Might Also Like

4 komentari

  1. Ja obozavam Catrice, to mi je i omiljeni brend.
    Imam jedan njihov lak i jako mi se dopada! :)

    Pogledaj moj blog, postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , i meni su jedni od dražih :) Svratit ću i na tvoj blog svakako :)

      Delete
  2. Boja je odlična a ti si ovaj proizvod stvarno super predstavila. 😘


    ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete