~ Farmasi Refreshing Peel Off Mask ~ + dobitnica giveawaya

By CHERRY BLOSSOM - 10:59

Odlučila sam da ubacim novu 'rubriku' na blog, a to su neke kratke recenzije, za neke proizvode koji su mi se svidjeli ili nisu. Dosta proizvoda isprobam, za koje smatram da nemam potrebe pisati post, ali vjerujem da nekome i ta recenzija dobro dođe, čak i meni samoj jer zaboravim totalno da mi je neki proizvod odgovarao ili da mi nije odgovarao kasnije kad prođe neki period, pa se mislim da li da ga kupim ili ne.


CIJENA:
Ovu Farmasi masku sam kupila prije nekoliko mjeseci , kad je bila na sniženju za 1,95KM, taman rekoh da je isprobam jer je cijena presmiješna.. BTW čini mi se da ga po ovoj cijeni opet u katalogu koji je aktuelan možete kupiti ali nisam vam 100% sigurna... uglavnom košta oko 5KM po regularnoj cijeni tako da vam to isto nije skupo s  obzirom da masku koristite duži period vremena..
Osim što je maska bila snižena, mene je privuklo i to što je 'peel off' jer to je tad kad sam kupovala nekako tek postalo hit..pa ajde rekoh da isprobam..


KOLIČINA I AMBALAŽA:
Maska dođe u plastičnoj ambalaži, u tubi što je izuzetno praktično a maska bude potpuno iskoristiva...
170ml proizvoda jermislim pravo dobra količina s obzirom da masku ne stavljate svaki dan, a zaista vam dugo može biti... no zapamtite rok trajanja je 12mjeseci... meni već nekih 6 mjeseci traje i još je nisam potrošila. :)



SASTAV:
Sastav možete vidjeti na fotografiji ispod.
Meni inače alkohol na licu smeta jer počne da me peče, u ovom slučaju to se desilo samo jednom u ovih nekoliko mjeseci korištenja... i to mislim da mi je tad koža bila preosjetljiva.. Svakako ove sve tvari iz sastava možete potražiti na google i saznati nešto više o njima. Ja sam počela malko i to da istražujem, i zanimljivo je zaista a i bitno znati šta nanosimo na našu kožu.



KAKO PROIZVOD DJELUJE?
Proizvod je gelaste strukture i providne boje kao što vidite na slici. Nanesete ga na lice izbjegavajući područje oko očiju i onda sačekate nekih pola sata da se osuši i stvori onaj peel off sloj koji će biti mliječno bijele boje... onda lagano povučete jedan dio maske i skidate sa lica...
Vodite računa da ne nanesete predebeo sloj maske na lice jer onda ćete duplo više vremena čekati da se maska osuši i da se sloj stvori koji trebate skidati, i biće ljepljivo. Ovo je iz mog iskustva :D


DA LI MI SE DOPAO PROIZVOD?
I napokon, vjerujem pitanje koje vas sve zanima jeste da li se meni ova maska dopala.
Što se tiče peel off efekta ja nekako uživam kad se stvori onaj sloj na licu, i stalno bih stavljala masku samo zbog toga, pričinjava mi zadovoljstvo kada je "gulim" sa lica :D :D :D no što se tiče skidanja mitesera od toga ništa.
No meni bitnija stavka kod ove maske je "refreshing" .. jer u ovim vrelim danima zaista miris limete osvježava a lice nakon ove maske stvarno bude hidrirano što je meni odlično... Lice bude hidrirano i nježno, a miris limete pored ovih stavki dodatno osvježi :)
Sve u svemu ja bih ovu masku preporučila, meni se pravo dopada...
U ponudi imate još peel off masku od breskve... Pretpostavljam da i ona divno miriše, no meni su draži citrusni mirisi u ovim ljetnim danima.
Ako sam vas zainteresovala, požurite dok je još na sniženju jer zaista se isplati...


Što se tiče giveawaya, dobitnica je ....
EMSA SIKIRA!
Čestitam dobitnici, a vas uskoro čeka novi giveaway. Neka mi se dobitnica javi u inbox stranice na fb da se dogovorimo za preuzimanje nagrade. :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari