Essence Holo Rainbow nailpolish

By CHERRY BLOSSOM - 12:29


English:
When I received Essence package,I was thrilled to find this nailpolish in it.
There was so many excellent products,but I liked this one the most.
I will not say too much,just the basic informations about the product because I think that in this case, photos are speaking for itself.
I love this round bottles of nailpolishes more than a square ones, because it is easier for me to open them..
The brush is great because it is thick and it is easier to apply the nailpolish with it.
When it comes to glittery nailpolish, it is always better to put two layers of it,because with one layer you don't get to see the real beauty.
Another advantage of this one is that once you put it on the nails , it will stay there for about 7 days..and also it dries fast.
The only thing that is bad here,and yet so normal for the glittery nailpolishes,is that you can't take it off so easy...but it is possible with a little bit od rubbing :)
This is the shade 01 Hello Holo and it is not the only one,you can find many more of them ,that are as beautiful as this one.
If you like  magic, you are surely gonna get it with this nailpolish :)



Bosanski:
Kada sam dobila Essence paketić bilo je tu puno zaista dobrih proizvoda,o kojima ću pisati na blogu, ali najviše me oduševio ovaj lak za nokte. 
Već na prvi pogled mi se dopalo kako izgleda u bočici i jedva sam čekala da nalakiram noktiće i vidim njegov stvarni sjaj na djelu.
Neću puno pisati, samo osnovne karakteristike jer sa fotografija vidite dosta toga.
Uvijek više volim ove okrugle bočice u kada su lakovi u pitanju,nego one "kockaste" jer ih lakše otvorim.
Četkica je baš ona koju volim, deblja dok duge i uske ne volim jer mi treba duže da nalakiram nokat a samim tim ide mi i teže.
Kada se radi o lakovima sa šljokicama, smatram da jedan sloj nikad nije dovoljan i da sa jednim slojem ne dobijemo potpuni sjaj,pa je tako i sa ovim lakom, ali sa dva sloja je već predivno.
Još jedna vrlina mu je da traje jako dugo i do 7 dana...
Ovaj lak se jako brzo suši, meni se čini da čim ga nanesem on je već suh što mi se jako dopada..
A tek kako se presijava na različitim svjetlostima, ako volite čaroliju, sa ovim lakom je vrlo lahko možete imati na noktima.. Zaista je predivan.
Jedina mana,a to je opšte poznato kod svih šljokičastih lakova, je da se jako teško skida, i moraš baš trljati i pritisnuti da bi fino skinuo... No šta sve žene rade za ljepotu, pa mogu se i ja onda malko pomučiti oko laka :) A ne bih da nije zaista ovako predivan.
Moj je u nijansi 01 Hello Holo, a u cm marketima sam vidjela da imaju i ostale predivne nijanse po cijeni od neke 3-4KM.
Eto, nadam se sa sam rekla dovoljno da bi vas zainteresirala, ali mislim da su fotke tek ono što će vas navesti da kupite ovaj lak ukoliko ste ljubitelji šljokica :)



  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Meni je ovaj lak prelegendaran :D tako se divno presijava
    a inače su mi essence lakovi zakon :)

    ReplyDelete