Catrice Active Warrior Makeup freezing spray

By CHERRY BLOSSOM - 16:54

Nedavno je izašla nova Catrice Active Warrior kolekcija, i ja sam isprobala par proizvoda ,a među njima i ovaj fiksator za šminku. 

Inače nisam ljubitelj ovih proizvoda, barem tih nekoliko koje sam ja isprobala nisu mi bili nešto dobri,iskreno da kažem...Ili je miris bio loš,ili previše mokro na licu(ako me razumijete-ostane mokro,sporo se suši),ili ne radi svoj posao, a zadnji koji sam isprobala je bio katastrofa... Nije bio mat,nego onaj kao iluminizirajući,ali je taj sjaj bukvalno izletio na lice u vidu kapljica,iako je bio sprej raspršivač,i pokvario mi svu šminku...
Ovaj je odličan,ima onako fin miris, a pakovanje zanimljivo... Izgleda kao da su ambalažu potopili u vodu pa kapljice vode ostale  na ambalaži :)

Ovdje se radi o tipu proizvoda sa kojim šminka ostaje na licu i tokom sporta i sličnih aktivnosti...Iako ja nisam taj tip,staromodni sam tip - sad je možda moda da se šminka nosi na licu i u teretani i na plaži i slično..Ja to lično ne bih nikada ,ali vidim da dosta djevojaka više ne izlazi bez šminke apsolutno ni u jednom trenu i to je OK, svako neka radi sa sebe šta želi ,ali moramo pustiti kožu nekada i da diše...A u određenim situacijama kada nam je potrebno da nam šminka što duže traje ,koristimo proizvode poput ovoga. Praznici,slavlja vjenčanja- kažem ja sam staromodni tip,preferiram najviše prirodan izgled i ovo su situacije kada nosim full makeup na licu,a rjeđe je to u svakodnevnim situacijama, no ukoliko neko i voli full make up svakodnevno, onda mu zaista treba ovakav jedan proizvod koji radi dobro svoj posao a nije skup.


Nije da matira potpuno , nego daje licu onaj fini zdravi sjaj a istovremeno fiksira,semi mat je ustvari.
A meni sa njim šminka se jedno 12h zaista nije pomjerila sa mjesta,niti sjene,niti hajlajter,rumenilo...
U vidu raspršivača je i rasporedi se po licu fino..


Uglavnom, ukoliko ste jedna od tih osoba koje zaista ni na plažu,ni u teretanu,niti bilo gdje ne idu bez šminke, definitivno vam treba jedan fiksator,a mislim da je ovaj pravi izbor jer je jeftin a dobar zaista,pa nećete ići mnogo u trošak. A i ukoliko ste poput mene,pa full makeup ne nosite često,nego povremeno i najčešće na neka slavlja,praznike i tako to, onda i vama jedan ovakav proizvod svakako treba u neseseru,za vanredne situacije :)
U oba slučaja nećete pogriješiti sa izborom. :D


Koristite li fiksatore za šminku,i ako da,kada najviše,da li svakodnevno ili samo kada su neke posebne prilike?Preferirate li više prirodni izgled ili full make up?

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari