AVON Mark. Epic Intense Eyeshadow palette.

By CHERRY BLOSSOM - 11:24

Da li vam je dosadilo nositi na očima sjenila zemljanih i nude nijansi?
Eh , pa meni jeste i iskreno u zadnje vrijeme su mi najdraže "burgundy" nijanse jer mi predivno izgledaju na svim bojama očiju, a posebno na tamnosmeđim.



× Paletica od Avona stigla je u pravi čas i sadrži upravo jednu takvu nijansu,pa čak i da ostale nijanse nisu lijepe,vrijedila bi samo zbog te,oduševila me odmah čim sam ugledala tu predivnu nijansu.
Uz nju, u paletici se nalaze još 3 zaista divne,intenzivne nijanse.

× Sjenila su "upakovana" u crnu paleticu,plastičnu sa oznakom "Mark." sa strane,što je po meni minimalistički ali bilo šta dodatno bilo bi previše. Dakle, plus ide za jednostavnost.

Kako to obično biva,uz sjenila dobijemo i mini spužvasti aplikator,no vjerujem da je većini on višak,kao i meni.
Cijena je ,mislim negdje oko 18,5KM ako sam dobro provjerila,a vi svakako možete provjeriti  na Avon.ba stranici.

× Paleta koju sam dobila je u nijansi Color Crush sa bojama koje odišu živahnosću i naprosto vas tjeraju da probate nešto novo,da se zaigrate.

× Sva sjenila skupa teže 5 grama. 


× Kraljevsko plava je mat dok su ostale sa odsjajem ili sitnim šimerom.

× Jako su pigmentovane,ali da bi postigli potpunu boju i pigmentaciju možete ih nadograditi.

×.Dobro se blendaju, s tim da svaka nijansa nije ista, neke se mrvicu rasipaju a neke nikako, a neke se slabije i blendaju, kao npr žuta a i na očima je žuta nedovoljno pigmentirana ali dobra stvar je što je nadogradiva.

×Takođe su jako dugotrajne,mada bez baze se sjenila pomalo skupljaju u pregibu kapka, ali vjerujte mi i bez baze jako dugo traju ,skoro čitav dan i to je veliki plus.

×Boje ne bih opisivala dovoljno je da vidite swatcheve i procjenite sami. Postoji još par ovih paletica sa divnim kombinacijama boja i sve su divne,a boje odlično složene.









Ja nisam šminkerica,ne bavim se profesionalno šminkom, samo sam žena koja voli šminku i njegu i meni kao takvoj ova paletica npr je dovoljna,zadovoljna sam.... mislim da smo većina nas ustvari te obične djevojke iz malih gradića, i da nam je bitno da je kozmetika pristupačna a kvalitetna, zaista je ova paletica takva.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentari