10

Essence Holo Highlighter

By CHERRY BLOSSOM - 19:49

Od prošle godine, tačnije prošle zime čini mi se da su svi poludjeli za holographic efektom. Ni ove godine ništa manje ne volimo holo presijavanje,a velik izbor proizvoda nam donosi želju da ih isprobamo sve,baš sve.



-Essence je nekako u isto vrijeme izbacio par holo hajlajtera u stiku, svi su rađeni na isti fazon ali sa različitim nijansama. Pored holo stikova, tu su i dewy stikovi koji nam daju zdravi/masniji/vlažan izgled kože i suptilno presijavanje koje se najviše primjeti na suncu ili pod svjetlima. Ako vam se to ne dopada i smatrate ovaj stik nepotrebnim,reći ću vam da ipak ima dobru fuknkciju,možete ga nanijeti kao bazu za neki praškasti hajlajter pa će vam biti intenzivniji.

Meni su se ipak više vidjeli holo stikovi jer sam ljubiteljica hajlajtera.



-Ambalaža je plastična na mehanizam odvrtanja, kod nekih mi se taj mehanizam malo pokvario dok kod drugih je ostao isti.
Veliki bonus ili plus kod ovakvih ambalaža jeste to što kada si u žurbi a želiš nanijeti hajlajter veoma je lahko to učiniti , naneseš direktno iz ambalaže i malkice razmažeš ili utapkaš u zavisnosti od toga kakav efekt želiš, ili jednostavno ostaviš tako kako jeste za jači efekt.
Ja bih preporučila za one koje vole suptilan sjaj da nanesu proizvod i da ga utapkaju prstima, meni se tako najljepše stopi sa licem.


-Vjerovatno djevojke sa masnom kožom izbjegavaju ovakve proizvode,ali nema potrebe,ne čine lice još masnijim,nego nekako kao da postanu puderasti na licu, moglo bi se reći da su čak cream to powder , blaža neka varijanta.



-Nijansa koju sam ja isprobala je 10 Be unique, be a  unicorn.
Hladna nijansa idealna za ovaj hladni period, i po mom mišljenju za svijetliju put.



Ton hajlajtera je nekako ljubičasto/srebreno/bijelo, pomalo podsjeća na led ;)
Zasigurno će se dobro slagati sa snijegom kojeg priželjkujem :)

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari