Parfem koji je obilježio kraj ljeta.

By CHERRY BLOSSOM - 14:47

Da li ste vi jedna od onih djevojaka koje dijele parfeme na zimske i ljetne?
Ja nisam.
Kod mene nema pravila ,kada mi se nešto nosi ja nosim,nebitno šta je u pitanju. Najbitnije je kako se mi osjećamo. Međutim, jedan parfem je za mene obilježio  kraj ljeta,a drugi početak jeseni,pa sam ih tako i podijelila,a danas vam pišem o ovome koji je obilježio kraj ljeta. Far Away Rebel by Avon.
Vjerujem da su ga neki od vas već isprobali ili ako niste isprobali,da ste upratili da je izašao u skorije vrijeme.



PRVI PARFEM.
Moram vam priznati da je moj prvi parfem upravo bio iz ove linije, onaj klasični prvobitni Far Away,stoga me za njega dijele lijepe uspomene.
Znate kako pjesma i parfem mogu podsjetiti na neke trenutke. Mene Far Away podsjeća na tinejdžerske dane,osnovnu školu i na moju kumu koja mi ga je poklonila.  Pored ovog tu su,čini mi se,još tri parfema u ovoj liniji.


LJUBIČASTA BOJA.
Još jedna stvar koja je interesantna jeste  da je meni ljubičasta boja omiljena...  Far Away Rebel dolazi upravo u bočici elegantnog izgleda,ali ljubičaste boje,pomalo buntovne. Mislim da svaka od nas u sebi krije svoju nježnu i buntovnu stranu.

KO JE KREIRAO OVAJ PARFEM?
Da li ste vi znale da postoji "perfumery school"  ? Jean-Marc Chaillan,koji je ovaj miris za Avon dizajnirao,upravo je taj fakultet završio, ili ti školu. Estee Lauder, Calvin Klein, Michael Kors i Avon među njima samo su neki od brendova za koje je dizajnirao parfeme.


VOLITE SLATKIŠE?
Obećavam vam,nakon što isprobate ovaj parfem,poželjet ćete da pojedete neko voće,ili nešto slatko - jer parfem sadrži slatkaste note čokolade,karamele,ribizle,narandže, jasmina.... Zaista,najviše se osjeti voćni miris koji su meni najdraži inače kad su u pitanju parfemi, a kako Avon navodi parfem se sastoji od ovoga :
top note: crème de cassis, crveno voće, šljiva
središnje note: cvjet narandže, muguet, arapski jasmin
bazne note: pačuli, čokolada, slana karamela, jantar.
Iz Avona sam imala losion za tijelo s aromom šljive, i jako sam ga voljela,pored svih losiona uvijek sam se vraćala njemu,jer volim slatkaste note.
U aktuelnom katalogu možete ga pronaći po cijeni od oko 23KM, što je poprilično jeftino za jedan odličan parfem. Moram priznati da me je Avon oduševio.


Iako je meni obilježio kraj ljeta,jer tad sam ga tek dobila i stalno sam ga nosila, ne mora značiti da je on namjenjen samo za ljetne dane, jesenske i zimske dane će vam posebno začiniti sa svojim slatkim notama,a vjerujem da ćete se odvažiti i otkriti buntovnicu u sebi.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentari